۰
با افزایش میانگین فقر و بیکاری در غزه

مرد فلسطینی فرزندانش را حراج کرد +تصاویر

با افزایش میانگین فقر و بیکاری در غزه و دشواری تامین یک لقمه نان، خانواده ای فلسطینی را به فکر فروش فرزندان خود انداخته است زیرا ناتوان از تامین مایحتاج ضروری آنها است.
کد خبر: ۶۲۴۶۰
۱۴:۵۵ - ۲۳ مهر ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز: 

به گزارش «شیعه نیوز»، پیشنهاد جدی فروش فرزندان صدای اعتراض بلندی در برابر دولت های فلسطینی در غزه و کرانه باختری به شمار می رود، افراد و خانواده های فقیر معتقدند که فراموش شده اند.

 هانی مرد فقیری در غزه است که به همراه همسر و چهار دختر و یک کودک خود زندگی می کند و به طور جدی به فکر فروش برخی از فرزندانش افتاده است زیرا دیگر نمی تواند زندگی درخور و باکرامتی برای آنها مهیا کند.

این اولین باری نیست که کسی به فکر فروش فرزندانش می افتند. جامعه با این الگوها با قساوت برخورد خواهد کرد و این کار را نهایت قساوت تلقی خواهد کرد اما دیدگاه دیگری نیز وجود دارد این امر را در چارچوب عدم توانایی انسان در تحمل این میزان گسترده از درد و رنج درک می کند.
 
الحدیدی و همسر و کودکانش بار دیگر از نخست وزیران در غزه و کرانه باختری درخواست کمک کرده اند و همچنین از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار یاری و کمک بویژه در آستانه نزدیک شدن به فصل زمستان شده اند. الحدیدی گفت که به خاطر ناتوانی در پرداخت اجاره تهدید شده که از خانه بیرون انداخته خواهد شد.





منبع:العالم
انتهای پیام/ ز.غ
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: