۲

ادعای عجیب یک افغانی: من خدا هستم

اخیراً فردی در یکی از ایالت‌های افغانستان با گمراه‌کردن مردم ادعای خدایی نموده و به این طریق تاکنون عده زیادی را به سمت خود کشانده و برای خود کسب و کاری به هم زده است.
کد خبر: ۶۲۲۲۹
۱۱:۴۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از قم فردا، چندی است کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که پرده از اقدامی تکان دهنده بر می دارد ، در این کلیپ فردی را مشاهده می کنید که ادعای خدایی کرده و افرادی هم برای نشان دادن احترام به وی به دست و پای او افتاده و از او نذر و نیاز می طلبند و به سویش سجده می کنند.

خواندن مناجاتی به زبان عربی و قرائت عبارات مناجات‌های اهل بیت(علیهم السلام) با خداوند از جمله ” یا الهی و ربی! یا رب العالمین! یا من خلَقَنی! یا عُدتی فی شدتی! و یا مونسی فی وحشتی! ” و نیز سجده دسته‌جمعی مریدان به سوی این مدعی خدایی صحنه های جالب و تکان دهنده ای را پدید آورده است.این فرد که ارتباط پنهانی فراوانی با شیخ نشین های تکفیری ِ سلفی حاشیه خلیج فارس دارد ، با این اقدام ضمن فریفتن افراد کوته فکر ، از این طریق نیروی انسانی لازم برای اقدامات تروریستی جذب می نماید.

گفتنی‌است، ادعای خدایی در حالی از سوی این فرد مطرح شده که ادعا در این سطح ، تاکنون بسیار کم‌سابقه بوده و مدعیان معمولاً با در نظر گرفتن سطح شعور فریب‌خوردگان، تنها به طرح ادعای ارتباط دائمی با اولیای دین و یا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) بسنده کرده و یا به طرح ادعای نمایندگی از سوی یک پیامبر شاخص، اکتفا می‌کردند.

گفتنی است چندی پیش نیز فردی در خوزستان ، ادعای خدایی کرده بود که خوشبختانه با اقدام جدی و به هنگام وزارت اطلاعات این فرد دستگیر و روانه زندان شد.بر اساس این گزارش، سایت قم فردا به جهت جلوگیری از نشر و ترویج خرافات و بدعت ها از نمایش کلیپ تصویری فعالیت های این فرد خودداری کرده و تنها به انتشار چند عکس ، بسنده می کند.گفتنی است، نقل و قول اخبار رسانه‌های داخلی و خارجی، صرفا جهت اطلاع مخاطبان صورت می گیرد و صحت آن مورد تایید این خبرگزاری نیست.

پایان پیام/ ز.ح


ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
آیلار
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
استغفر الله ربی واتوبه الیه
تیارا
United States
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
اصلا برام مهم نیس فازش چیه ...چی زده ...اصلا مهم نیس موجود بسیار شادروانیه به اینم که طرف افتاده داره پاشو میبوسه کاری ندارم اینم که یهو ظاهر شده میزارم کنار خو نکبت الدوله تو که رو ویلچری چرا ادعا مبکنی خدایی لا الله الا اله واقعا خدا چقدر صبرش زیاده...