۰
اختصاصی/

گزارش دیلی تلگراف از وضعیت شیعیان در لاذقیه

این روزنامه در مطلب خود نوشته است: تروریست های سوری طائفه شیعه بشار اسد را هدف قرار داده اند،و به سمت لاذقیه سرزمین اجداد اسد پیش می روند، جائیکه سرسخت ترین طرفداران اسد در آن زندگی می کنند. مطلبی که می تواند دلیلی بر فرقه گرایی این روزنامه و تروریست ها ی مخالفی باشد که این شهر را به سمت جنگ فرقه ای پیش می برند.
کد خبر: ۵۹۹۵۳
۱۸:۲۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، روزنامه دیلی تلگراف در تحلیلی به وضعیت شیعیان در لاذقیه پرداخته است.

این روزنامه در مطلب خود نوشته است: تروریست های سوری طائفه شیعه بشار اسد  را هدف قرار داده اند،و به سمت لاذقیه سرزمین اجداد اسد پیش می روند، جائیکه سرسخت ترین طرفداران اسد در آن زندگی می کنند. مطلبی که می تواند دلیلی بر فرقه گرایی این روزنامه و تروریست ها ی مخالفی باشد که این شهر را به سمت جنگ فرقه ای پیش می برند.

این روزنامه در گزارش خود ادعا می کند که تروریست ها در حدود 150 شیعه ا زجمله زن و کودک را از روستاهایشان ربوده اند و شهروندان بسیاری را کشته اند. همچنین از قول روزنامه نگار مخالف دولت "حبیب صالح" می نویسد: تروریست ها قصد اشغال بندر طرطوس را دارند زیرا حکومت از این بندر برای واردات سلاح استفاده می کند.

"عمار اسد" عضور پارلمان سوری به دیلی تلگراف گفته است: تروریست های سوری جنگی فرقه ای را به راه انداخته اند و قربانیان این جنگ صدها نفر علاوه بر ربوده شدگان هستند.



انتهای خبر/ ز.غ
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: