۰

کشف شکنجه گاه گروه النصره در دمشق +تصویر

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات پاکسازی ریف دمشق از وجود گروه های مسلح و تروریستی، کنترل کامل محله های نزدیک به حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها)، مسجد "مدرک" و اطراف آن را به دست گرفتند.
کد خبر: ۵۸۵۲۶
۱۷:۲۴ - ۱۹ تير ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از شبکه خبر، نیروهای ارتش سوریه با انجام عملیاتی بی سابقه و غافلگیرکننده به پیشروی در این منطقه پرداختند و کنترل کامل آن را در دست گرفتند.. یکی از ساختمان هایی که در این عملیات کشف و پاکسازی شد، مقر افراد مسلح وابسته به "جبهه النصره" بود که در داخل آن مرکزی برای دیده بانی، اتاق های بازجویی، بازداشتگاه و ابزارهای شکنجه و حتی اعدام به چشم می خورد.

 تروریست ها در این ساختمان علاوه بر شکنجه ربوده شدگان، سربازان ارتش سوریه را اعدام می کردند.نیروهای ارتش در شهر دیرالزور نیز ضمن پیشروی در مقرهای تروریستها،  به موفقیتهای جدیدی در نابودی آنها دست یافتند. پیشروی ارتش سوریه در دیر الزور باعث شده است استحکامات نظامی افراد مسلح درهم شکسته و مقادیر زیادی سلاح و مهمات مصادره شود . سرنوشت اجساد افراد مسلح که در جاده های شهر دیر الزور پراکنده اند به آتش کشیده شدن است . افراد مسلح برای آنکه هم قطاران  کشته شده آنها به ویژه غیر سوریها شناسایی نشوند اجساد آنان را به آتش می کشند.





انتهای پیام/ ز.ح

 
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: