۰

استعفای تعدادی از نمایندگان مجلس شورای مصر و درخواست برکناری مرسی

منابع خبری مصر گزارش دادند که تعدادی از اعضای مجلس شورای مصر از سمت خود استعفا داده و برکناری «محمد مرسی» از قدرت را خواستار شدند.
کد خبر: ۵۷۸۴۹
۱۰:۴۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

 به گزارش «شیعه نیوز» به نقل  از فارس، منابع خبری مصر از استعفای جمعی از نمایندگان مجلس شورای این کشور به منظور درخواست برکناری مرسی از قدرت، خبر دادند. پایگاه الیوم السابع نیز به نقل از «نادیه هنری» عضو مجلس شورا گزارش داد که 9 نفر از نمایندگان جریان مدنی استعفا دادند و تاکید کردند که از لحظه نخست برای ملت تلاش کرده و در برابر قانون قوه قضائیه ایستادگی کرده‌اند.

 هنری افزود که ما امروز حمایت خود از خواسته مردم را اعلام و به صورت جمعی از سمت خود استعفا می‌دهیم. قرار است مخالفان دولت مرسی در اعتراض به سیاست های وی، فردا تظاهرات گسترده برگزار کنند. در حالی که یک سال از ریاست جمهوری مرسی که با رای مردم روی کار آمد، می گذرد، معترضان خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری هستند. معترضان می گویند که اخوان المسلمین در صدد قبضه قدرت است امری که طرفداران دولت آن را رد کرده و معتقدند که آنها خواستار به آشوب کشیدن کشور و ایجاد هرج و مرج فراگیر هستند. دولت مرسی بارها خواستار گفت‌وگو با مخالفان شده است.

 انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: