۰
اختصاصی/

همراه شدن مفتی کل عربستان با مقامات سعودی در تاخیر حج

وی در اظهاراتش با روزنامه عربستانی "المدینه" گفت: این درخواست من فقط به دلیل توسعه ی حرمین است و این طرح های توسعه امری مهم و سود بخش است و هدف از آن راحتی حجاج و اداء آسانتر مناسک حج است
کد خبر: ۵۷۲۸۱
۱۴:۲۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» مفتی کل سعودی "عبدالعزیز بن آل شیخ" در سخنانی از مسلمانان جهان خواست فریضه ی حج را به مدت دو یا سه سال به تاخیر بیندازند.

وی در اظهاراتش با روزنامه عربستانی "المدینه" گفت: این درخواست من فقط به دلیل توسعه ی حرمین است و این طرح های توسعه امری مهم و سود بخش است و هدف از آن راحتی حجاج و اداء آسانتر مناسک حج است.

"آل شیخ" سپس خطاب به همگان گفت: درخواست مقامات سعودی مبنی بر کم کردن تعداد حجاج را اجابت کنند تا این طرح ها اجرا شود ودر سال های آینده اثر آن را ببینند، زیرا همانطور که می دانید تعداد حجاج سال به سال در حال افزایش است.

مقامات سعودی در چندین بیانیه پخش شده از تلویزیون این کشور از مردم خواستند مناسک حج و عمره را به دلیل ازدحام شدید به تاخیر بیندازند. وزرات حج نیز اعلام کرده که در رمضان پیش رو تعداد زائران را کاهش و به زائران اجازه اقامت بیشتر از 15 روز را برای ادای مناسک نخواهد داد.


انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: