۰

آمار تلفات انفجارها در مراکز انتخاباتی الانبار و نینوا

وقوع چند انفجار در نزدیکی مراکز انتخاباتی در استان های الانبار و نینوا و کشته و زخمی شدن 27 نفر در شمال بغداد از جمله خبرهای امنیتی عراق به شمار می رود.
کد خبر: ۵۷۱۴۸
۱۴:۴۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مهر، یک منبع پلیس در استان الانبار امروز اعلام کرد که یک فرد انتحاری صبح امروز خود را در نزدیکی یک مرکز انتخاباتی در مرکز فلوجه منفجر کرد. این فرد انتحاری لباس پلیس بر تن داشت و بر اثر این انفجار دستکم شماری کشته و زخمی شدند. این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود: نیروهای امنیتی عراق محل انفجار را محاصره کرده اند و آمبولانس برای انتقال مجروحان به منطقه اعزام شده اند.

 در همین حال آسوشیتدپرس گزارش داد که عملیات راگیری برای نمایندگان نیروهای ارتش و پلیس عراق در انتخابات شوراهای استانی سال جاری میلادی در استان های الانبار و نینوا صبح امروز در این 2 استان آغاز شده است. این انتخابات با مشارکت 34 هزار رای دهنده در استان الانبار و 51 هزار رای دهنده در استان نینوا برگزار می شود.

 انتخابات شوراهای استانی 20 آوریل در استان های مختلف عراق برگزار شد و به لحاظ امنیتی این انتخابات در استان های الانبار و نینوا همزمان با دیگر مناطق برگزار نشد. در همین حال اسکای نیوز عربی گزارش داد که در اطراف مرکز انتخاباتی الرشیدیه در شهر موصل واقع در استان نینوا 2 انفجار صورت گرفت که به تلفات آن اشاره ای نشده است. خبر دیگر اینکه انفجار در منطقه التاجی شمال بغداد باعث کشته شدن 3 غیر نظامی و زخمی شدن 14 تن دیگر شد.

انتهای پیام/ ز.ح

 
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: