۰

معارضان سوری ويزای زائران حج را صادر می‌كنند!

يك مقام وزارت حج عربستان سعودی اعلام كرد كه معارضان سوری تنها مقام مسئول برای اعزام زائران سوريه به سفر حج هستند!
کد خبر: ۵۶۹۳۱
۱۴:۵۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ایکنا، حاتم بن حسن قاضی، سخنگوی وزارت امور حج عربستان در گفت‌وگوی ويژه با خبرگزاری رسمی فرانسه با بيان اين مطلب گفت: به‌تازگی هيئتی از سوی «ائتلاف ملی مخالفان حكومت بشار اسد» با مقامات وزارت حج عربستان ديدار كردند و قرار بر اين شد كه از اين پس، امور مربوط به اعزام زائران به بيت‌الله‌الحرام بر عهده مخالفان سوری باشد.

وی افزود: بدين ترتيب، ائتلاف ملی مخالفان سوريه از اين پس مسئوليت كامل ثبت‌نام و اعزام زائران حج عمره و تمتع را بر عهده خواهد داشت و عربستان فقط مجوز‌های صادرشده توسط اين ائتلاف را به رسميت خواهد شناخت.

اين اقدام عربستان در حالی صورت می‌گيرد كه بخش زيادی از مناطق تحت كنترل معارضان و تروريست‌ها در حال آزادسازی توسط ارتش سوريه است و مشخص نيست كه اين گروه موسوم به ائتلاف ملی سوريه چگونه می‌خواهد امور مربوط به اعزام زائران را بدون دسترسی به امكانات دولتی انجام دهد!

يادآور می‌شود، «ائتلاف ملی برای انقلاب و نيروهای مخالفين سوريه» كه معمولاً «ائتلاف ملی سوريه» نيز ناميده می‌شود، بزرگترين ائتلاف از گروه‌های مخالف در جنگ داخلی سوريه است كه در تاريخ ۱۱ نوامبر ۲۰۱۲ در شهر دوحه قطر بنيان نهاده شده است.

انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: