۰

تحرکات مشکوک صهیونیست‌ها در مرز لبنان

منابع لبنانی از تحرکات صهیونیست‌ها در تپه های الوزانی در نزدیکی مرز با لبنان خبر دادند.
کد خبر: ۵۶۸۱۷
۱۶:۴۴ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از تسنیم، خبرگزاری لبنان گزارش داد: صهیونیست ها صبح امروز اقدام به آسفالت جاده‌ای که اخیر احداث کرده اند پرداختند.این جاده تپه های الوزانی را کرانه شرقی رود الوزانی وصل می کند. آسفالت این جاده با حضور گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی شامل پیاده نظام، خودروهای نظامی و تانک های میرکاوا همراه بود.ارتش لبنان به منظور مقابله با هر تحول غیر قابل پیش بینی به حالت آماده باش درآمده است.

از سوی دیگر محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به پارلمان لبنان گفت: افرادی که تن به خواری و ذلت داده اند و معاهده های صلح با رژیم صهیونیستی به امضا رسانده اند حق ندارند درباره مقاومت سخن بگویند. ما با رژیم صهیونیستی که جبهه ای در پشت سر ما از طریق گروه های مسلح گشوده است می جنگیم و موضوع دفاع از نظام سوریه نیست بلکه دفاع از مقاومت و دستاوردهای آن در لبنان است.

رعد ضمن انتقاد از کسانی که حزب الله را به تخریب لبنان متهم می کنند افزود: منتقدان حزب الله همان کسانی هستند که در دو سال گذشته شمال لبنان را از کنترل ارتش خارج کردند و با حمایت از گروه های مسلح در سوریه به ثبات لبنان ضربه زدند و این افراد حق ندارند از کشور و حمایت از آن دم بزنند.

انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: