۱

تغییر نام "مسجد فاطمة الزهراء(سلام الله علیها)" به دست وهابیون سعودی + تصاویر

مسؤولان شهری جده عربستان مسجد "فاطمةالزهرا(سلام الله علیها)" را با این توجیه که "فاطمه" نام مادر تاجر سازنده این مسجد است و گذاردن نام اشخاص بر مساجد حرام است، نام آن را به "مسجد الرحمة" تغییر دادند!
کد خبر: ۵۶۳۶۸
۱۰:۰۴ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، در ادامه عناد غیرقابل توجیه وهابیون با اهل بیت پیامبر(صلی الله علیه واله) مسؤولان شهر جده مسجد " فاطمة الزهرا(سلام الله علیها)" نام آن را به مسجد الرحمة تغییر دادند!وهابیون با تغییر کلی در ساخت این مسجد منکر نامگذاری آن به نام "فاطمة الزهرا(سلام الله علیها)" شدند تا بار دیگر دشمنی خود را با شیعیان و اهل بیت(علیهم السلام) نشان دهند.مسؤولان شهری جده عربستان مسجد فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) را با این بهانه واهی و داستان ساختگی که "فاطمه" نام مادر تاجر سازنده این مسجد است و گذاردن نام اشخاص بر مساجد حرام است"، نام آن را به "مسجد الرحمة" تغییر دادند!

اما اهالی منطقه می‏گویند نام این مسجد به نام مبارک حضرت زهرا(سلام الله علیها) مزین شده بود، و نه مادر بانی آن.همچنین یک روزنامه سعودی نوشت: پس از آنکه حجاج درگذشته ایرانی در این مسجد مدفون شده‏اند، این مسجد به محلی برای زیارت و عبادت ایرانیان و شیعیان تبدیل شده بود(!!) که با این تدبیر مسؤولان جده، جلوی این کار گرفته می‏شود!







منبع: ابنا

انتهای پیام/ ز.ح

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
بهمن
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
نام مبارک حضرت فاطمه زهرا س آنقدر بزرگ و جهانی هست خداروشکر که باتغیر دادن اسم این بزرگ بانوی اسلام از روی یک مسجد در بزرگی و عظمتش هیچ چیز تغییر نمیکند.
اگر به گفته ی وهابیون گذاشتن اسم بر روی مساجد حرام است پس به گفته ی مکتب تشیع نام رحمت هم نام شخص است پس تنیجه میگیریم نام کنونی این مسجد هم حرام است.