۰
اختصاصی/

تعهد نخست وزیر اردن برای مبارزه با مکتب تشیع

"عوض المعایطه" سخنگوی رسمی "هیئت مردمی مبارزه با مکتب [حقه] تشیع" در سخنانی گفت:نخست وزیر تعهد داده به سفارت های عراق و ایران در عمان برود و در مورد تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود زائران شیعه در استان "کرک" به مدت دو سال، به گفتگو بنشیند."المعایطه" در ادامه افزود:نخست وزیر خطر تشیع را به خوبی درک می کند
کد خبر: ۵۵۹۲۰
۱۳:۵۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، "عبدالله نسور" نخست وزیر اردن به اعضای هیئت موسوم به "هیئت مردمی مبارزه با تشیع" اردن، قول داد تمام تدابیر لازم را در مورد گردشگران شیعه در استان " کرک" این کشور و طرح ساختن یک هتل برای آنها را به کار گیرد.

"عوض المعایطه" سخنگوی رسمی "هیئت مردمی مبارزه با مکتب [حقه] تشیع" در سخنانی گفت: در پی دیداری که با "النسور" داشتیم، نخست وزیر اعلام کرد قصد دارد به سفارت های عراق و ایران در عمان برود و در مورد تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود زائران شیعه در استان "کرک" به مدت دو سال، به گفتگو بنشیند.

"المعایطه" در ادامه افزود: سخنان نخست وزیر در مورد گردشگران دینی یک تعارف سیاسی است و او خطر تشیع را به خوبی درک می کند.

از سوی دیگر اعضای این هیئت ضمن چشم پوشی از جنایت های گروه های سلفی تکفیری در سوریه، به مسئله ی رفتن شیعیان به سوریه برای دفاع از مراقد مطهر این کشور اشاره و آن را خطرناک توصیف کردند و افزودند: اردن نباید تجربه خطرناکی شبیه به سوریه داشته باشد!

انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: