۱
اختصاصی/

نماینده مجلس لبنان: تعرض به حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خط قرمز ماست

رئیس فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان " محمد رعد" در اشاره به تهدیدات مربوط به حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) افزود: تعرض به حرم عقیله ی بنی هاشم و یا هر حرم دیگری خط قرمز ماست. وی افزود: از موسسات و شخصیتهای اسلامی در کشورهای عربی می خواهیم قبل از تبعات بعدی خطرناک این گونه اقدامات بیدار شوند
کد خبر: ۵۵۳۶۵
۱۳:۱۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان " محمد رعد" در سخنانی اعلام کرد بر تمام کسانی که می خواهند از فتنه های مذهبی و پیامدهای آن در لبنان جلوگیری کنند، واجب است به مقدسات مسلمانان در لبنان و دیگر کشورها احترام بگذارند ؛ وی در اشاره به تهدیدات مربوط به حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) افزود: تعرض به حرم عقیله ی  بنی هاشم  و یا هر حرم دیگری خط قرمز ماست.

"رعد" که در یادبود شهید " حسن نصرالدین" سخن میگفت: از موسسات و شخصیتهای اسلامی در  کشورهای عربی می خواهیم قبل از تبعات بعدی خطرناک این گونه اقدامات بیدار شوند و با حالتی سوالی میپرسد: آیا اینها فکر می کنند اگر فتنه دامنگیر جهان عرب شود اینها باز هم در سلطه باقی می مانند؟ اگر این چنین است که به واقعیت پی نبرده اند.

وی دریایان سخنانش  به مسئله ی بمباران سوریه توسط اسراییل گریز زد و افزود: شکی نیست که طرح اسراییل با طرح تکفیری و تروریستی یکی است و با ید با آن بر اساس همین طرز تفکر برخورد شود.

انتهای خبر/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
مریم اکبری
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
آقایون وهابی - سیسسسسس - اگر میخاین به حرم حضرت زینب (س) چپ نگاه کنید آروم نگاه کنید که امام عصر ما (عج) روی عمه زینب شون خیییییلی حساسند هاااا.حواستون به خودتون باشه هاااا. دیگه خود دانید!