۰

سرقت اعضای بدن مجروحان سوری در ترکیه

روزنامه الدیار لبنان از سرقت اعضای بدن مجروحان سوری در ترکیه پرده برداشت.
کد خبر: ۵۵۲۴۹
۱۴:۴۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، اطلاعات موثقی در دست است که نشان می‌دهد دولت ترکیه مجروحان سوری که از نواحی دست، پا و یا دیگر اعضای بدنشان مجروح شده‌اند از طریق مرزهای این کشور به ترکیه منتقل کرده و اعضای بدن آنها را سرقت می‌کند.

بنا به نوشته این روزنامه مسئولان ترکیه مجروحانی که در سوریه زخمی شده‌اند به بیمارستان‌های این کشور منتقل کرده و پس از بیهوش کردن آنها عمل جراحی برای خارج کردن قلب، کلیه، کبد و چشمان آنها انجام می‌شود و سپس اجساد این افراد را به مرزها فرستاده و یا در ترکیه دفن می‌شود.

این روزنامه لبنانی به نقل از افرادی که منتظر معالجه در ترکیه بوده و نیاز به کبد و کلیه یا قلب دارند، اعلام کرد که پزشکان سوری که از آلمان، فرانسه و بلژیک به منظور نظارت بر اعمال جراحی در ترکیه حضور داشتند این مساله را فاش کردند اما ارتش ترکیه مانع ازآن شد که این پزشکان که از اروپا به ترکیه رفته بودند درباره جزئیات 62 هزار زخمی نظامی و غیرنظامی که به ترکیه منتقل شده‌اند و اعضای به سرقت رفته 15 هزار و 622 مجروح که به سوریه بازگردانده شده و در نواحی مرزی دفن شده‌اند، چیزی بدانند.

همچنین مقامات ترکیه مانع از این شدند که پزشکان سوری بتوانند هیچ‌یک از اجساد را داخل ترکیه رویت کنند.پیش‌تر نیز اخباری مبنی بر سرقت اموال و آثار باستانی سوریه به ترکیه و فروش آن در این کشور منتشر شده بود.

منبع: ایسنا به نقل از الدیار

انتهای خبر/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: