۱۴
اختصاصی/

تصویری از حضرت امیر(علیه السلام) که با نزدیک شدن شهادت پیامبر(صلی الله علیه واله) اشک می ریزد

در پی معجزه ای جدید از اهل بیت نبوت (علیهم السلام)، در یکی از محله های شهر " الکوت" از توابع استان "واسط" تصویری از امیر المومنین علی (علیه السلام) بر دیوار منزل یکی از شهروندان این منطقه مشاهده شده که، از چشمانشان اشک جاری می شود.
کد خبر: ۵۰۶۸۸
۱۴:۰۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، در یکی از محله های شهر " الکوت" از توابع استان "واسط" تصویری  از امیر المومنین علی (علیه السلام) بر دیوار منزل یکی از شهروندان این منطقه مشاهده  شده که،  از چشمانشان اشک جاری می شود.

 به گفته شاهدان عینی؛ "صباح عجاج صيوان" از اهالی این منطقه چهارشنبه شب مدعی شد، تصویری که از امیر المومنین(علیه السلام)  بر دیوار منزل خود نصب کرده بوده، به طور ناگهانی آثار رطوبت بر آن پدیدار شده است. پس از این حادثه، وی تصویر را پایین آورده، آن را پاک کرده و مجددا تصویر را بر دیوار نصب می کند.

در پی این اتفاق؛ اهالی منطقه برای دیدن این معجزه به منزل این شخص هجوم آوردند. ایشان نیز جای تصویر را تغییر داده تا خود از این موضوع اطمینان حاصل کنند .

در حالی که اهالی؛ جای تصویر را تغییر می دادند با کمال شگفتی مشاهده کردند، از چشمان آن  حضرت خون جاری می شود. شایان ذکر است، در دهم محرم سال جاری نیز تربت امام حسین (علیه السلام) که در موزه نگهداری می شد به رنگ خون درآمد.

انتهای خبر/ ز . غ
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
عزیزان شیعه نیوز، قطعا همین طور است و ائمه(علیهم السلام) هر کاری را می توانند انجام دهند و هر معجزه ایی از آنها ساخته است ولی منطق ما باید گسترش یابد و نه معجزه ما، از این موارد و توسل به این گونه راه ها برای اثبات حقانیت اهل بیت در عراق زیاد مشاهده می شود که بهتر است بیشتر بر روی استدلال هایمان تمرکز کنیم تا سایر موارد.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
والله اعلم.
بهتر است تصویر را در سایت بگذارید
سیدمحمد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
باسلام این خبر که اگر صجت داشته باشد که جای بحث دارد (چرا که شمایل اهلبیت را به تصویر کشیدن اول کلام است چه برسد به معجزه ای این گونه) نشرش در این سایت وزین کمی به نظر مشگل دار باشد آنهم وقتی که هیچ عکس یا فیلمی از آن ارائه نشده از سایت توقع بیشتر از اینها داریم.
mohamad
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
نشرش در این سایت وزین به نظر مشگل دار باشد . از سایت توقع بیشتر از اینها داریم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
چرا عکس را چاپ نکردید؟
سید
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
بزرگوار خواهشا" برای حفظ شان امامان این خبر رو حذف کن
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
در غربت اهل بیت علیهم السلام همین بس که بعد از 1200 سال باز هم به دنبال معجزه می گردیم در صورتی که آخرین معجزه پیامبر منتظره برای ظهورش آماده بشیم
abdi
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
آقا سند بذارید . عکس و فیلم
گفتند و دیده شده نمی شه سند .
با این مطالب خوراک تبلیغاتی وهابیون ملعون را فراهم نکنید .
در این شکی نیست که کائنات دارای درک و شعور هستند
. ولی باید سندیت داشته باشد .0
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
شناخت ما از آقا امیرالمومنین (ع) باید خیلی عمیق تر این مطالب سطحی باشد اگر می خواهید حضرت امیر را بشناسید سری به نجف بزنید کل نجف و کوفه در یک مشت حضرت امیر است ارزش وبزرگی اربابمون از زمین و آسمان و همه ستارگان بالاتر است در فیلم امام علی عمر و عاص چه زیبا به عقیل گفت ارزش علی از همه دنیا بالاتر است چرا را او را به سیصد هزار اشرفی فروختی ؟ عقیل متوجه شد و قبول نکرد به منبر برود و از معاویه تعریف کند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
رد کردن وانکار مسائل مربوط به اهلبیت بدون هیچ دلیلی را باید در لقمه هایمان جستجو کنیم!!!شاید برای هدایت یا آگاه کردن افراد نیازبه معجزه باشد. چرا ما ایرانیها همه چیز را رد میکنیم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
این مسائل تا برای اهل فن (علمای اعظام ) ثابت نشود وایشان نگویند خرافات است لطفا از نقل چنین مسائلی خودداری کنید
ناشناس
United States
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
چرا شما هرچه نظر میگذاریم در سایت نمیگذارید؟ لا اقل زهر ها را که چاپ میکنید پاد زهر ها را نیز چاپ کنید تا این بی منطقها جواب خود را بگیرند!؟
ناشناس
Sweden
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
این ماجرا محتمل است واقعیت نداشته باشد و شبیه ماجرای کلاهبرداری مبارکه و سوء استفاده از احساسات مردم برای کاسبی باشد. مخصوصا وقتی متوجه باشیم اساسا تمام هلما و مراجع در گذشته و حال از تمثال کشیدن برای حضرت علی علیه السلام مردم را نهی کرده اند. این قضیه بکلی با ماجرای تربت متفاوت است و بسیار شبیه ترویج بت سازی از چهره منتسب به اهل بیت است. پناه بر خدا.
سیده
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
ما ندیده ایمان به خدا ورسول واهل الله "ع آوردیم ویقین داریم که عین حقیقت است ...بگویید تا قلب حسو دبمیرد وبترکد از حسادت ...سوره کوثر در جواب این بچه کامنت ها.....