۴
اختصاصی/

واکنش آیت الله سبحانی در خصوص ارسال پیامک های هدفمند توسط یک تشکل نو ظهور + تصویر

روز گذشته پیامکی برای اساتید حوزه علمیه قم ارسال شد که خبر از حمایت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید می داد. این خبر باعث شد که از دفتر این مرجع تقلید کسب خبر شود. متن تکذیبیه دفتر آیت الله سبحانی چنین است
کد خبر: ۵۰۶۳۳
۲۲:۱۳ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :

به گزارش «شیعه نیوز»، در پی اعلام موجودیت یک تشکل جدید در حوزه علمیه قم که با مخالفت سه تن از مراجع معظم تقلید حضرات آیات وحید خراسانی، صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی روبه رو گردید حرکت جدید این تشکل نو ظهور خبرساز شد .

روز گذشته پیامکی برای اساتید حوزه علمیه قم ارسال شد که خبر از حمایت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید می داد. این خبر باعث شد که از دفتر این مرجع تقلید کسب خبر شود. متن تکذیبیه دفتر آیت الله سبحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به دنبال پیامی که از  آیت الله سبحانی (مدظله العالی) با عنوان دبیرخانه تشکل اساتید، برای اساتید محترم حوزه مقدسه ارسال، و سوالاتی را از این دفتر موجب شده است
معظم له فرمودند:
"این مطالب را من هفته گذشته در جمع تشکل های قرآنی سراسر کشور عنوان کرده ام و ارتباطی با جمعیت مخابره کننده پیام ندارد و نظر اینجانب، در مورد این تشکل همان نظر آیات ثلاث است".

دقیقا روشن نیست چه هدفی در پس پرده ایجاد چنین تشکل هایی در حوزه علمیه وجود دارد .



انتهای خبر / پ . س
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
نظرات بینندگان
استاد حوزه
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
سلام علیکم با عرض ارادت محضر همه مراجع عظام تقلید، مخصوصا حضرت آیة الله سبحانی، متاسفانه نشست دوره‌ای آیة الله سبحانی عزیز را وادار به این اقدام کرده‌اند تا به جایگاه مرجعیّت ایشان لطمه بزنند. دبیرخانه تشکّل اعلام کرده است دیدار تعدادی از اعضای تشکّل چندی قبل با آیة الله سبحانی برگزار شده، و سی دی صوتی، تصویری آن هم موجود است. هرکس مایل است از دبیرخانه تشکل واقع در فیضیّه بالای مدرسه 18 دریافت نماید تا معلوم شود چه کسی حقیقت می‌گوید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
اگر آیه الله سبحانی عزیز - حفظه الله - در جایگاه مرجعیتند - که هستند- دروغ نخواهند گفت.
یک طلبه
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
جناب شیعه نیوز اینکه شما چه کسی هستی و چه هدفی را در حوزه دنبال می کنی نمیدانم ولی اینقدر می‌دانم که دنبال ایجاد اختلاف بین روحانیت هستی و از اینکه زمینه ای برای اختلاف و فتنه فراهم شده خیلی خوشحالی. ای کاش با اعضای این تشکل کا اساتید با ایمان هستند و اکثر آنها جانباز هستند تماس می گرفتی تا اینطور آنها را زیر سوال نمی بردید از خدا و آخرت بترسید خداوند ناظر کارهایتان است و فرشتگان الهی هم همه این فتنه گری ها را ثبت و ضبط می کنند
شیعه
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
شیعه نیوز چرا این نظرات را تایید میکنی؟!
اینا مشکل دارن با خودشون . نمیدونم چرا راهشونو نمیگیرن برن رجا نیوز و چهان نیوز و .... برو پیه کارت اخوی بزار نسیم بیاد ..