۵

۲۰ زائر بر اثر انفجار خودروی بمب‌گذاری‌شده در عراق شهید شدند

بر اثر انفجار خودروی بمب‌گذاری‌شده در شهرک المسیب در جنوب بغداد، دستکم ۲۰ زائر شیعه به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر مجروح شدند. در این حمله که در پارکینگ محل حمل و نقل زائران صورت گرفت دستکم 20 زائر شیعه به شهادت رسیده و بیش از 47 تن دیگر زخمی شدند.
کد خبر: ۵۰۲۸۸
۱۱:۴۴ - ۱۵ دی ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، پلیس عراق اعلام کرد شیعیانی که از زیارت حرم امام حسین علیه‌السلام در کربلا بازمی‌گشتند در میدان التحریر شهر المسیب هدف حمله انتحاری با خودروی بمب‌گذاری شده قرار گرفتند.
 
در این حمله که در پارکینگ محل حمل و نقل زائران صورت گرفت دستکم 20 زائر شیعه به شهادت رسیده و بیش از 47 تن دیگر زخمی شدند.
 
شهر المسیب در 60 کیلومتری جنوب بغداد و در استان بابل عراق واقع است.

منبع : فارس به نقل از خبرگزاری رویترز

انتهای خبر/ م . ک
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
نظرات بینندگان
hasa
Sweden
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
koda lanatishan konad in qatelin va doshmanan payambar o khanadah ash ra 2chan rozist ki sia-onlio baz nemisha lot fan moshkilo ra bartaraf konid
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
سلام، لعنت بر هر چی دین ضاله ، لعنت بر فتنه های آخر زمان،شاید یکی از مصادیق دنیای امروزی در عینیت و ظهور کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا وجود تخم و ترکه های معاویه و یزید است که در واهبیت ، تکفیری ها و سلفی ها نمود پیدا کرده است، ما منتظران باید به سمت منتظر واقعی بودن حرکت کنیم، و از حرکت نایستیم و به سوی کامل باشیم و با بصیرت اهل فرقان باشیم، وهابیت، صهیونیزیم جهانی، استکبار جهان خوار، شیطان بزرگ ، دجال های امروزی، یزیدان زمان ، از ما جهالت و تفرقه را می خواهند، قاتل ترین مسلمانان، جهالت و تفرقه مسلمانان است، مطمئنم دوره آخر زمان ما امتحان های سخت تر ازاین را خواهیم دید، به قول بزرگان و آموزه های دینی باید دین و ایمان خودمان را به خدا ی متعال و اهل بیت(ع) بسپاریم، واقعاً دین داری سخت است، گریه باید کرد، اما قوی نیز باید شد، بهترین قدرت بصیرت و تحمل حق و باطل است، شیعیان و تمامی حزب خدا پیروز هستند، آیا وهابی ها مسلمان هستند؟آیا آن کثافت پیشگان انسان هستند؟ آیا می توان از آن زنا زادگان و فرزندان شیطان انتظاری جز این داشت، اتحاد مسلمانان یعنی اتحاد شیعه و سنی غیر وهابی،سلفی،تکفیری و . . . .
آیااین نیست که بیشترین هلاکت مسلمانان به وسیله جهالت خود مسلمانان انجام گرفته است، یکی از این مصادیق، جهالت و بحران اخلاقی خود اهل کوفه است، که این اهل کوفه برای کل تاریخ بوده اند، پیرو تزویر ، حامی سکه و ثروت نا مشروع، طرفداران بی غیرت زناکار پست و مقام(حاکمیت)
آیا می توان با ریا و تزویر و تجلی دروغ بر دنیا سوار بود ، نه منتقم خون کربلا ، در کربلای زمان انتقام از کوفیان زمان خواهد گرفت.
بیداری انسانیت، بهار بشریت، عید شیعیان و مظلومان جهان در راه است، گمراه نشویم ، خون بگرییم، اما از پا نیافتیم، اهل فرقان باشیم، اما تحمل خق و باطل را خدای ستار عیوب بجوئیم
او خواهد آمد، اما لازمه آمدنش به خود آمد ماست
بیائیم با تمسک به اهل بیت(ع) خود را قوی کنیم
تا پیروان و محبان به حق باشیم، و شیعه تنوری باشیم
و به موقعه یالثارات حسین گویان ، کف پوش برای برقراری عدالت خون خود را نثار کنیم.
با خودسازی، خود را انشاءالله پیاده سوار، آقایمان سازیم به برکت صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)
با توفیق شهادت
sadra
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
ای بابا ، اخه اینا که دیگه برگشته بودن !!
خوش به حالشون و خدا با امام حسین محشورشون کنه و بر دشمنان امام حسین لعنت
سید عبدالغفور محفوظیان
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
برای شادی روح این عزیزان الفاتحه مع الصلوات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
خداایشانراباسیدالشهداء محشورگرداند