۱

اگر اقتدار داشتیم ، ترکیه در آستانه جنگ قرار نمی گرفت

مصطفی کامالاکˈ رهبر حزب اسلامگرای ˈ سعادت ˈ ترکیه گفت : اگر حزب سعادت در اقتدار قرار داشت ، ترکیه در آستانه جنگ با سوریه قرار نمی گرفت.
کد خبر: ۵۰۰۸۳
۱۷:۰۲ - ۱۱ دی ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش«شیعه نیوز»، وی طی سخنانی در یک نشست حزبی در استان ˈکوجاعلیˈ این مطلب را عنوان کرد.

وی گفت : در صورتی که حزب سعادت قدرت را در ترکیه در دست داشت ، هرگز اجازه نصب سامانه راداری سپر موشکی ناتو و استقرار سامانه های موشکی پاتریوت را در خاک ترکیه نمی داد و ترکیه در آستانه جنگ با سوریه قرار نمی گرفت.

رهبر حزب اسلامگرای سعادت ، با اشاره به اینکه در 28 منطقه ترکیه پایگاههای ناتو وجود دارند ، گفت: هم اکنون ژنرال یونانی الاصل آمریکایی ناتو در ترکیه به ژنرالهای ترک فرمان می دهد.

او با طرح این سووال که موشکهای پاتریوت مستقر در ترکیه علیه چه کشوری به کار گرفته خواهد شد ، بیان کرد : آیا این موشک ها علیه یونان و یا اسراییل به کار گرفته خواهد شد؟ یا علیه کشورهای مسلمان؟ کامالاک پیش از این نیز به دفعات سیاست های خصمانه دولت آنکارا در قبال سوریه را محکوم کرده بود.

منبع: ایرنا به نقل از منابع خبری حزب اسلامگرای سعادت ترکیه

انتهای خبر/ خ.ن

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
غربی ها چیزی را رایگان به کسی نمیدهند در ایران قبل از انقلاب قرار بود کارخانه هواپیمای f16 در ایران بسازند مشروط به این که حتی محوطه لارخانه هم جزو خاک امریکا حساب شود ترکیه با گرفتن موشک پاتریود و رادار و... اجازه ساختن پایگاه به ناتو داده و تبدیل به سطل اشغال غرب شده(بمب های اتمی در ترکیه) با این خود فروشی ها یک ترکیه یک ابر قدرت پوشالی است