۰

ادامه سرکوب در بحرین با چراغ سبز شوراي همكاری

سي و سومين نشست شوراي همكاري خليج فارس در شرايطي كه سركوب تظاهرات و اعتراض هاي مردمي همچنان در بحرين ادامه دارد ، با حمايت جدي از حاكمان منامه امروز به كار خود پايان داد.
کد خبر: ۴۹۷۵۷
۰۹:۲۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از العالم،  اين نشست دوشنبه شب تنها با حضور دو تن از سران كشورهاي عضو شامل بحرين به عنوان ميزبان و كويت آغاز شد و  چهار عضو ديگر شورا به اعزام نماينده اكتفا كردند.شوراي همكاري خليج فارس در اقدامي كه دور از انتظار نبود ، به ستايش دولت بحرين و سرويس هاي سركوبگر اين كشور پرداخت و اقدامات آل خليفه را در مسير حفظ  وحدت ملي و تقويت امنيت و ثبات اين كشور توصيف كرد.

در بيانيه پاياني نشست از اعتراض هاي مردمي به عنوان فعاليت هاي تروريستي ياد شده و از آل خليفه براي سركوب آن  حمايت شده است.از بيست و ششم بهمن ماه سال 89 قيام مردم بحرين به منظور دستيابي به حقوق اساسي شروع شده و نيروهاي آل خليفه با كمك واحدهايي از نظاميان عربستان  و امارات به سركوب و قلع و قمع اعتراض ها پرداخته اند.

در جريان سركوب ها تعدادي كشته و زخمي شده اند و دهها نفر نيز بازداشت و در زندان به سر مي برند.طرح ادعاهاي واهي در باره دخالت ايران در امور كشورهاي عضو اين شورا و حمايت از ادعاهاي امارات در اين زمينه از ديگر محورهاي بيانيه پاياني شوراي همكاري خليج فارس است.

انتهای خبر/ ز . ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: