۰

مرسی ثابت کرد که رئیس جمهور همه مصری ها است

ممدوح اسماعیل نماینده سابق مجلس منحل شده مصر گفت: محمد مرسی رئیس جمهور مصر با صدور بیانیه جدید قانون اساسی ثابت کرد که رئیس جمهور همه مصری ها ست.
کد خبر: ۴۸۶۵۳
۱۴:۳۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش«شیعه نیوز»، ممدوح اسماعیل نماینده سابق مجلس منحل شده مصر در گفت‌وگو با فارس افزود: محمد مرسی رئیس جمهور مصر با استقبال از گفت‌وگو با گروه‌های ملی مصری و صدور بیانیه جدید قانون اساسی ثابت کرد که رئیس جمهور همه مصری ها ست.

وی تاکید کرد محمد مرسی اکنون به دنبال دستیابی به توافق به نفع کشور و جلوگیری از ادامه جنگ داخلی در کشور است زیرا ادامه ناآرامی‌ها در مصر موجب دسته بندی هرچه بیشتر در کشور می‌شود.

ممدوح افزود: نمی‌توان حق ملت در انتخاب قانون اساسی را مصادره کرد زیرا امروز دیگر مردم در این خصوص حرف اول و آخر را می زنند.

وی در ادامه با ابراز شگفتی از تحریم همه پرسی قانون اساسی از سوی مخالفان مصر گفت: آنان نمی‌خواهند تسلیم خواست مردم شوند در حالی که این کمترین میزان دمکراسی است که مردم درانقلاب 25 ژانویه آن را خواستار شدند.

ممدوح به خبرنگار فارس گفت: چه مصری ها به همه پرسی پاسخ مثبت بدهند و چه منفی، تمام نیروهای سیاسی چه مخالف و چه موافق باید تسلیم خواست مردم شوند.

برخی از جبهه های سیاسی مصر به رهبری جبهه «نجات ملی» همه پرسی را تحریم کرده و برای تظاهرات میلیونی روز سه شنبه علیه همه پرسی فراخوان داده اند. همه پرسی قانون اساسی مصر قرار ا ست روز 15 ماه جاری میلادی (25 آذر) برگزار شود.

انتهای خبر/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: