۰

تأسيس حزب «آزادی و استقلال برای دفاع از مقدسات» در فلسطين

شيخ تيسير التميمی، قاضی قضات سابق فلسطين از تأسيس حزب جديدی با عنوان «آزادی و استقلال برای دفاع از مقدسات» در اين كشور خبر داد.
کد خبر: ۴۸۴۳۵
۱۲:۳۹ - ۱۹ آذر ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، شيخ تيسير التميمی، قاضی قضات سابق فلسطين و رئيس دفتر سياسی حزب تازه تأسيس آزادی و استقلال برای دفاع از مقدسات اظهار كرد: مراسم اعلام رسمی اين حزب، 22 آذرماه در هتل «الروكی» شهر«رام الله» فلسطين برگزار می‌شود.

شيخ تيسير التميمی در ادامه افزود: حزب آزادی و استقلال برای دفاع از مقدسات مجوز فعاليت را طبق اصول و قوانين وزارت كشور فلسطين دريافت كرده و دفاع از حقوق فلسطينی‌ها و حق بازگشت آنان و همچنين دفاع از مقدسات و ارزش‌های اسلامی و فلسطين هدف از تأسيس اين حزب است.

قاضی قضات سابق فلسطين خاطرنشان كرد: حزب جديد برای تحقق وحدت ملی و آشتی ميان گروه‌های فلسطينی تلاش خواهد كرد و تشكيل اين حزب فعاليتی جديد در عرصه سياسی اين كشور به شمار می‌آيد.

التميمی يادآور شد: حزب آزادی و استقلال، اعضا و دفاتری سياسی در كرانه باختری، نوار غزه و ديگر مناطق فلسطين خواهد داشت و اين حزب 22 آذرماه با برگزاری مراسمی در رام‌الله فعاليت خود را رسما آغاز خواهد كرد.

وی در پايان اظهار كرد: در پی درخواست اعضای دفتر سياسی حزب به‌منظور نامزد‌شدن من در انتخابات جديد رياست جمهوری فلسطين، در صورت برگزاری اين انتخابات و نامزدنشدن محمود عباس، رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين، نامزدی خود را در آن اعلام خواهم كرد.

منبع: ایکنا به نقل از معا

انتهای خبر/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: