۰

بازگشت ناآرامی به شمال لبنان

با تشدید درگیریها میان افراد مسلح در مناطق مختلف شهر طرابلس لبنان، ارتش این کشور برای مهار اوضاع اقدام به تقویت نیروهای خود در مناطق بحرانی کرد.
کد خبر: ۴۸۰۹۶
۱۱:۱۸ - ۱۵ آذر ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: عصر دیروز منطقه باب التبانه-جبل محسن در شهر طرابلس شاهد درگیری میان افراد مسلح بود که در نتیجه آن تعدادی زخمی شدند.

در این بیانیه آمده است: ارتش لبنان ضمن مداخله برای مهار درگیری میان تک تیراندازان مسلح ،اقدام به برپایی مراکز ایست بازرسی و تقویت نیروهای خود در مناطق بحرانی کرد.

ارتش لبنان ضمن هشدار به گروههای مسلح درباره ایجاد بی ثباتی در طرابلس بیان کرد: ارتش با هر اقدامی که برهم زننده امنیت طرابلس باشد به شدت برخورد خواهد کرد.

در بیانیه ارتش لبنان آمده است : مردم باید با اقداماتی که نیروهای ارتش برای برقراری امنیت و ثبات انجام می دهند نهایت همکاری را داشته باشند.

از سوی دیگر شبکه المنار گزارش داد: با شروع درگیری ها میان مناطق جبل محسن و باب التبانه در شهر طرابلس که منجر به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن شمار دیگری شد، دوباره سایه بحران بر سر این شهر سایه افکنده است.

المنار بیان کرد: ارتش لبنان عصر سه شنبه با سلاح میان برد به مناطقی که در آنجا تیراندازی جریان داشت؛ یعنی در باب التبانه، الشعرانی، البقار، الریفا، القبه و الملوله واکنش نشان داد.

المنار اعلام کرد: درگیری های طرابلس چند روزپس از کمین ارتش سوریه علیه گروههای مسلحی که به داخل سوریه نفوذ کرده بودند -تا در کنار گروههای مسلح سوری بجنگند- رخ می دهد.

منبع:مهر به نقل از خبرگزاری لبنان

انتهای خبر/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: