۰

درخواست ارجاع پرونده نماينده بحرينی رد شد

پارلمان بحرين، هفتم آذرماه، با تشكيل جلسه‌ای، درخواست ارجاع پرونده نماينده اين كشور به كميسيون امور قانونی و حقوقی كه در اعتراض به حملات ددمنشانه اسرائيل عليه غزه، پرچم رژيم صهيونيستی را در صحن علنی مجلس به آتش كشيده بود، رد كرد.
کد خبر: ۴۷۵۴۸
۱۳:۰۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۱

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، پارلمان بحرين در اين جلسه، درخواست ارجاع محاكمه «اسامه مهنا تميمی» به كميسيون امور قانونی و حقوقی به خاطر به آتش‌كشيدن پرچم رژيم اسرائيل در صحن علنی مجلس را رد كرد.

بنابر رأی‌گيری انجام‌شده در پارلمان بحرين 6 نماينده با درخواست مذكور مخالفت و 15 نماينده اعلام موافقت كردند و 10 تن نيز رأی ممتنع دادند.

بنا بر اين گزارش، اسامه مهنا تميمی، نماينده پارلمان بحرين، سه‌شنبه گذشته، 30 آبان‌ماه، به نشانه اعلام حمايت از مردم فلسطين، پرچم رژيم صهيونيستی را با ريختن بنزين به روی آن در صحن علنی مجلس به آتش كشيد.

تميمی از درخواست 9 تن از نمايندگان پارلمان برای اتخاذ اقدامات قانونی در حق وی به خاطر سوزاندن پرچم رژيم اسرائيل تعجب كرد و گفت: آيا سوزاندن پرچم اسرائيل جرم است و اين اقدام برای برخی نمايندگان بحرين كه درخواست محاكمه مرا داده‌اند، گران تمام می‌شود؟! در حالی كه صهيونيست‌ها بدون هيچ مانعی شهروندان فلسطينی را با بمب‌ها و مواد منفجره به آتش می‌كشند.

اسامه تميمی در ادامه افزود: صهيونيست‌ها در قتل و شكنجه برادران فلسطينی و عرب ما سابقه‌ای مشخص دارند و تاريخ هنوز فاجعه شوم سال 1948 را كه در آن دست كم 55 فلسطينی عرب و مسلمان سوزانده شدند، فراموش نمی‌كند.

تميمی همچنين تصريح كرد: من با سوزاندن پرچم اسرائيل می‌خواستم حمايت خود را از برادران فلسطينی‌مان در غزه كه صدها تن از آنان با تجاوزهای اسرائيل مبنی بر قتل و تخريب منازل مواجه می‌شوند، اعلام كنم، آيا اين كار اشتباه يا جرم است كه برخی درخواست محاكمه و اتخاذ اقدامات قانونی عليه من را ارائه داده‌اند؟! 

منبع: ایکنا به نقل از صوت المنامه

انتهای خبر/ خ.ن

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: