۰

15 آذر؛ استقبال از ضریح امام حسین (علیه السلام) در شوشتر

فرماندار شوشتر از استقبال مردم این شهرستان از حرم امام حسین (علیه السلام) در شوشتر در روز پانزدهم آذرماه خبر داد و گفت: همه امکانات برای حضوری پرشور و استقبال از حرم متبرک فراهم شده است.
کد خبر: ۴۷۴۰۵
۰۹:۳۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس، حیدر نجفی در جلسه ستاد استقبال از حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) اظهار داشت: استقبال از حرم مطهر سومین امام شیعیان در روز 15 آذرماه سال‌جاری در ورودی شهر شوشتر انجام می‌شود و از مردم دعوت می کنیم در این مراسم حضوری پررنگ داشته باشند.

وی افزود: حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) قرار است روز 13 آذرماه به استان خوزستان وارد شود و پس از گذر از شهرهای اندیمشک، شوش و دزفول به شوشتر وارد می‌شود.

رئیس شورای اداری شوشتر با تاکید بر اینکه مقدمات برای استقبال از این مضجع شریف فراهم است، خاطر نشان کرد: حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) به مدت 12 ساعت در اختیار مردم شوشتر است و در این مدت قرار است این حرم مطهر به امامزاده عبدالله شوشتر برده شود تا در آن امامزاده مستقر شود.

وی خاطر نشان کرد: این ضریح مطهر به دلیل وجود مقادیر زیادی طلا و نقره تحت تدابیر حفاظتی و امنیتی وارد شوشتر می‌شود و شورای تامین تدابیر لازم برای این مهم را اندیشیده است.

فرماندار شوشتر افزود: به دلیل اینکه مقداری از مسافت طی شده برای این حرم تا رسیدن به شوشتر در محدوده شهرستان گتوند است قرار شده است تا جلسه شورای تامین به صورت مشترک با این شهرستان برگزار شود تا مسائل پیرامون حمل ضریح مطهر امام حسین (علیه السلام) به شوشتر بررسی شود.

انتهای خبر/ ف . ک
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: