۰

پاکستان براي اطلاعات درباره سخنگوي تحريک طالبان جايزه تعيين کرد

رسانه های پاکستان اعلام کردند رحمان مالک وزیر کشور پاکستان روز سه شنبه جایزه ای دویست میلیون روپیه ای (دو میلیون و صد هزار دلاری) برای هر‌کسی که اطلاعاتی درخصوص سخنگوی طالبان ارائه کند، تعیین کرد.
کد خبر: ۴۷۳۸۸
۰۸:۲۱ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از واحد مرکزی خبر، احسان الله احسان سخنگوی تحریک طالبان پاکستان به طور معمول مسئولیت حملات در این کشور را بر عهده می گیرد.

سخنگوی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه اخیر خود مسئولیت توطئه ترور یک مجری تلویزیونی مشهور را بر عهده گرفت. پلیس اسلام آباد روز دوشنبه مواد منفجره کار گذاشته شده در خودروی حامد میر مجری شبکه تلویزیونی جئو را کشف و خنثی کرد.

وزیر کشور پاکستان در اسلام آباد به خبرنگاران گفت احسان الله احسان را سخنگوی تحریک طالبان نمی داند و به اظهارات وی توجهی نمی کند.
رحمان مالک وعده داد به زودی واقعیاتی را در خصوص احسان الله احسان که به منظور بی ثبات کردن پاکستان برای عوامل خارجی کار می کند، افشا کند.

وی افزود احسان الله احسان حتی رسانه ها را تهدید کرد و نیروهایمان به زودی او را دستگیر خواهند کرد.

وزیر کشور پاکستان همچنین از حکیم الله محسود رئیس تحریک طالبان پاکستان، ولی الرحمان معاون وی، مولانا عصمت الله معاویه رئیس طالبان پنجاب و مولانا نظیر از سرکردگان طالبان خواست به خاطر اینکه فرزندانشان آینده ای همراه با صلح و آرامش داشته باشند، تسلیم شوند.به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از اسلام آباد، رحمان مالک گفت :« من می دانم تحریک طالبان پاکستان از کجا سلاح های خود را دریافت می کند. من به سرکردگان تحریک طالبان پاکستان توصیه می کنم پیش از آنکه نیروهای امنیتی شجاع ما آنها و افرادشان را دستگیر کنند، خودشان تسلیم شوند ».

انتهای خبر/ م . ک
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: