۰
پس از 9 روز

سفر آیت‌الله نوری‌همدانی به عراق پایان یافت

آیت‌الله نوری‌همدانی ‌با حضور در فرودگاه نجف، عراق را به مقصد ایران ترک کرد.
کد خبر: ۴۶۵۵۵
۱۶:۱۲ - ۲۵ آبان ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، در مراسم بدرقه این مرجع تقلید شیخ نعمان نماینده و شورای استان نجف، سید حیدر حکیم رئیس موسسه شهید محراب، سرکنسولگر جمهوری اسلامی ایران در نجف، گروهی از علما و شخصیت‌های محلی عراق و... در فرودگاه نجف حاضر شدند.

شیخ نعمان به نمایندگی از هیئت استقبال کننده گفت: سفر آیت الله نوری همدانی به کشور عراق، یک سفر معنوی، سیاسی و فرهنگی بود که موجب اتحاد هر چه بیشتر میان عراق و ایران خواهد شد.وی عنوان کرد: نجف اشرف همواره امیدوار است که شاهد حضور مراجع عظام تقلید باشد.

آیت الله نوری همدانی نیز سفر به عتبات را عهد و پیمان و میثاق مجدد با مکتب هیهات منه الذله عنوان کرد و گفت:  این سرزمین به عنوان سرزمین انقلاب و مرکز معنویت و جایگاه رفیع شش امام معصوم است.

وی اظهار کرد: ملاقات‌ها و دیدارهای و سخنرانی‌ها، مواضع حوزه علمیه نجف و قم و یک صدایی امت اسلام در مقابل دشمن است و امید است این همدلی و اتحاد و انسجام تا ظهور حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استمرار داشته باشد.

این مرجع تقلید از دولت، مراجع، حوزه علمیه نجف و کربلا، متولیان اماکن متبرکه که در این سفر 9 روزه از هیئت همراه استقبال کردند قدردانی کرد و گفت: این موضوع نشانه عشق و ارادت به روحانیت است و برای رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و علما و روحانیت دعا خواهم کرد.

سفر 9 روزه آیت الله نوری همدانی به کشور عراق امروز به پایان یافت و ایشان فرودگاه نجف را به فرودگاه امام خمینی تهران ترک کرد.
 
منبع : فارس به نقل از ستاد خبری سفر آیت الله نوری همدانی به عراق

انتهای خبر/ خ.ن
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: