۰

بزرگترین اتاق صوتی مذهبی در مسنجر پالتاک

کد خبر: ۴۵۳۰۶
۲۰:۲۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :

به گزارش «شیعه نیوز»، مسنجر پالتاک محیطی غنی جهت نشر عقاید فکری می باشد ، از این رو از سراسر جهان ، عقاید مختلف پایگاهی را جهت ترویج افکار خود در اختیار گرفته اند ، اما با توجه به فعالیت شدید فرقه ضاله وهابیت در این فضا ، جای اتاقی که بتواند به نوعی بیانگر فرهنگ معارف اهل بیت (علیهم السلام) و مدافع حقوق شیعیان در برابر دشمنانشان باشد خالی دیده می شد.
لذا به همت جمعی از دوستدارن اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) پایگاهی جهت نشر فرهنگ پاک مکتب شیعه  و دفاع از عقاید ناب اسلامی و پاسخگویی به شبهات با عنوان تالار گفتگوی صوتی ندای شیعه ؛ منتظران حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در مسنجر پالتاک پدید آمده است.
این تالار با بهره بردن از کارشناسان خبره و همینطور سایر اساتید و بزرگان مکتب شیعه توانسته در طول فعالیت چندماهه ی خود گامی در راستای ترویج عقاید شیعه و دفاع از حریم آن در فضای سایبری بردارد.
لازم به ذکر است که در محیط این تالار میتوانید از کارشناسان برجسته ای همچون: استاد ابوالقاسمی ، استاد یزدانی ، استاد عباسی ، استاد روستایی و همینطور در مناسبت های خاص از حضور بزرگانی چون دکتر حسینی قزوینی ، استاد معاونیان، استاد نجم الدین طبسی ، استاد کورانی و سایر بزرگان مکتب شیعه بهره مند گردید.

دوستان گرامی جهت دانلود مسنجر پالتاک ، اطلاع از برنامه های این تالار ،  راهنمای چگونگی ورود به این تالار و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی http://www.hagh110.com/index2.php مراجعه نمایند.

ویژه برنامه نسیم ولایت در تالار ندای شیعه ؛ منتظران حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

شایان ذکر است روزهای یازدهم، دوازدهم و سیزدهم آبان ماه 1391 از ساعت 22:30 الی 01:00 بامداد (به وقت ایران) ویژه برنامه نسیم ولایت ، سه شب ویژه برنامه زنده با حضور آقایان دکتر حسینی قزوینی، مدیریت شبکه جهانی ولایت، حجت الاسلام معاونیان، مدیریت شبکه جهانی ثامن، مسعود بحرینی، مدیریت سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز و با حضور شاعران ولایی به خصوص شاعر جوان و خوش ذوق حمیدرضا برقعه ای ، و  دیگر اساتیدو دانش پژوهان برگزار میگردد.


منتظر حضور گرم همه ی محبین اهل بیت علیهم السلام خواهیم بود.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: