۰

فعال انگليسي: انقلاب مردم بحرين تا رسيدن به هدف ادامه دارد

کد خبر: ۴۵۱۹۲
۰۹:۰۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:
 
به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از پرس تی وی، دومینیک کواکب از فعالان جنبش موسوم به توسعه و عدالت بحرین در گفتگو با این شبکه گفت:« دولت بحرین همچنان به سرکوب مردم این کشور ادامه می دهد که خواهان دموکراسی و آزادی هستند.
 
 این دولت چندین بار در مقابل خواست مردم و جهانیان ایستاده است. دولت بحرین بارها قول داده است که اصلاحاتی را اجرا خواهد کرد و دیگر به سرکوب مردم و معترضان مبادرت نخواهد داشت.
 
دولت بحرین وعده و وعیدهای بسیار زیادی به جامعه بین المللی و کمیسیون مستقل تحقیقات در بحرین داده است. اما این حکومت حاضر نشده است به وعده های خودش عمل کند. حکومت بحرین به شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد نیز قولهایی داده است مبنی بر اینکه در مسیر ایجاد تغییرات حرکت کند اما همچنان شاهد آن هستیم که این حکومت به ممنوعیت همه انواع اعتراضها و تظاهرات مبادرت می کند.
 
 این وضع بسیار نگران کننده است. سرکوبهای حکومت بحرین بسیار شدید و گسترده است. این وضع سبب شده است آینده بسیار نگران کننده ای برای آینده بحرین پیش بیاید. نوزده ماه گذشته ، دوره بسیار پرالتهابی در بحرین بوده است. مردم بحرین جانشان را به خطر انداخته اند. شماری از آنها نیز در این تظاهرات جانشان را از دست داده اند.
 
 مردم بحرین کار و موقعیتشان را به علت شرکت در تظاهرات به مخاطره انداخته اند و همه این کارها را در تلاش برای رسیدن به دموکراسی انجام داده اند. با این اوصاف، مردم بحرین حاضر نیستند از خواسته هایشان عقب نشینی کنند و فقط می خواهند به تغییرات دموکراتیکی برسند که مدنظر دارند.»
 
منبع:واحد مرکزی خبر به نقل از پرس تی وی
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: