۰
در تماس تلفنی با العیازر مطرح کرد

مبارک: ۳۱سال برای غرب خدمت کردم حال روزم این است

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی محتوای آخرین تماس تلفنی خود با «حسنی مبارک» را که چند روز پیش از دستگیری و حبس مبارک انجام شد، فاش کرد.
کد خبر: ۴۴۳۹۰
۱۴:۱۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس، «بنیامین بن الیعازر» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی گفت که چند روز پیش از دستگیری مبارک و حبس وی با او تلفنی گفت‌وگو کرده و مبارک در شرایط روحی کاملا دشواری قرار داشت و تصور نمی‌کرد که وضعیت به این جا برسد.

الیعازر افزود که مبارک در این تماس تلفنی با گلایه از غرب گفت: «31 سال برای غرب خدمت کردم و حالا وضعیتم این است؟!!، طنطاوی قول داده که کرامت من حفظ شود».

الیعازر اظهار داشت: من به مبارک گفتم که تو به ایلات نزدیک هستی و اگر وضعیت بدتر شد به اینجا بیا و در یکی از هتل‌ها اقامت کن؛ بارها به مبارک گفتم که دو اشتباه مرتکب شدی: نخست اینکه پسرت را به سمت جانشینی خودت هدایت کردی و دیگری نیز اطرافیان تو بودند که حقیقت را از تو پنهان می‌کردند و به تو نگفتند که یک سوم ملت مصر با روزی 2 دلار گذران زندگی می‌کنند و 30 میلیون نفر نیز در مصر زیر خط فقر به سر می‌برند.

الیعازر که دوست صمیمی مبارک بود، در ادامه تصریح کرد که دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی هر گونه اظهارنظر درباره مبارک را ممنوع کرده‌اند اما وی از سرنوشت مبارک ناراحت است زیرا وی در برقراری ثبات در منطقه و جلوگیری از وقوع تحولات در جهان عرب تلاش زیادی کرد و به صلح با اسرائیل اهتمام داشت و آن را جزء جدایی‌ناپذیر راهبرد مصر قرار داده بود.

وی همچنین گفت که مبارک همواره به وی گفته است که آمریکایی‌ها از وی می‌خواهند دموکراسی را در مصر اجرا کند در حالی که مردم آن خواهان اجرای احکام شریعت هستند؟

رسانه‌های رژیم صهیونیستی و مسئولان این رژیم از مبارک به عنوان «گنج راهبردی» نام می‌برند که سرنگونی رژیم وی ضربه‌ محکمی به تل‌آویو بود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: