۰

حمله نویسنده سعودی به مفتی ها

سردبير روزنامه سعودي "الاقتصاديه" عذرخواهي روحانيون و مفتي‌هاي خطا کار، و ارائه افكار تازه را خواستار شد.
کد خبر: ۴۲۹۴۴
۱۶:۵۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:


به گزارش «شیعه نیوز»به نقل از العالم خبر داد: "سلمان بن يوسف الدوسري" در سخنانی در این مورد گفت: وقتي يك روحاني يا مفتي اشتباه مي‌كند، عذرخواهي او ضروري است، چنين فردي بايد پس از عذرخواهي، افكار تازه‌اي ارائه دهد نه اين كه همان افكار را با فريبكاري و تقلب با پوششي جديد ارائه دهد.
 
وي در ادامه یادداشت خود با بیان اینکه برخي از روحانيون در مواضع خود دچار تناقض شدند، نوشت: سئوال اين است كه چرا آن ها كه مردم را به جنگ در افغانستان دعوت مي كردند، نظرشان را عوض كردند!
 
الدوسري تاكيد كرد: اين روحانيون و مفتي‌ها بايد علت افكار خود را روشن كرده، عذرخواهي كنند زيرا آنها جوانان در بند گوانتانامو را فريب دادند، در حالي كه خود و خانواده هايشان در امنيت و آسايش به سر مي برند.
 
سلمان الدوسري كه در برنامه اضاءات از شبكه العربيه سخن مي گفت، تعيين قوانيني را خواستار شد كه برخي سخنراني‌هاي منابر را جرم بشمارد و سخنراني‌هاي نمر النمر، روحاني شيعي را از اين قبيل شمرد و با رد ادعاي سخنراني تحريك آميز خود او بر ضد نمر النمر گفت: من از وطن دفاع مي كنم.
 
گفتنی است سردبیران روزنامه‌های سعودی همه از طرف وزارت کشور انتخاب می‌شوند و سخنان الدوسری نشان از عمق افکار، سخنان و عملکرد علمای وهابی دارد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: