۰
رییس پلیس فرودگاه های کشور:

کشف حتی یک گرم ماده مخدر مانع انجام سفر حج خواهد شد

تهران - رییس پلیس فرودگاه های کشور در آستانه سفر حج، اظهارداشت: حمل حتی یک گرم مواد مخدر، متادون، ترامادول و انواع مایعات و ترشیجات به داخل هواپیما ممنوع است و پلیس مانع ادامه سفر این زائران خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۲۷۶
۱۶:۰۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردارˈنبی الله حیدریˈ گفت: کنگره عظیم حج تمتع سال 91،از چهار مهر آغاز و تا 20 مهر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اعزام 75 هزار تن ازحجاج ایرانی ، در مراسم پرشکوه حج امسال، تصریح کرد: طی هماهنگیهای انجام شده، زائران از طریق فرودگاه مهرآباد به دو فرودگاه جده و مدینه اعزام خواهند شد.

حیدری، یادآور شد: نیروی انتظامی نیز براساس ماموریت ذاتی خود، تمامی ساز و کارهای لازم را برای اعزام زائران به اجرا گذاشته است.

رییس پلیس فرودگاه های کشور با اشاره به تعامل پلیس با سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تاکید کرد: در آستانه سفر حج، از تمامی زائران کشورمان می خواهیم که قوانین کشور عربستان را رعایت کنند و به آن احترام بگذارند.

وی تصریح کرد: پلیس فرودگاه با استفاده ازپیشرفته ترین تجهیزات ازجمله دستگاه بادی اسکنر و ایکس ری، ضمن حفظ صیانت، با دقت، تمامی زائران را مورد بازرسی قرار می دهد و درصورتیکه زائری اقدام به حمل اشیای ممنوعه کند وی را براساس قوانین کشورمان، از ادامه سفر باز می دارد.

حیدری، ادامه داد: افرادی که درعربستان به اتهام ورود حتی یک گرم مواد مخدر دستگیر شوند با مجازات های سنگین از 2 ماه تا 4 سال حبس روبرو خواهند شد و شرایط نامساعد زندان های این کشور شرایط فوق العاده دشواری را بر آنان تحمیل می کند.

رییس پلیس فرودگاه های کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هم اکنون ترمینال شماره 2 فرودگاه مهرآباد درحال نوسازی است و شاهد پروازهای داخلی در این ایام هستیم ، بنابراین گنجایش برای حضور استقبال کنندگان کم است و لذا به منظور آسایش زائران و ممانعت از ایجاد ترافیک در محدوده فرودگاه، خانواده زائران در خارج از این محیط به بدرقه آنان بروند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: