۱

زنان چگونه توسط قذافي شكار مي‌شدند؟

به تازگي كتابي جديد درباره ارتباطات غيراخلاقي معمر قذافي رهبر سابق ليبي و زنان در فرانسه منتشر شده است.
کد خبر: ۴۱۸۴۲
۱۱:۵۳ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، در اين كتاب با عنوان "شكارها در حرمسراي قذافي" آمده است كه قذافي دختران و زنان را در جشن‌ها، آرايشگاه‌ها و زندان شناسايي و انتخاب مي‌كرد. اين كتاب كه "شوك‌آور" توصيف شده توسط "آنيك كوجين" خبرنگار لوموند فرانسه نوشته شده است.

نويسنده در اين كتاب سوءاستفاده جنسي قذافي و قرباني شدن صدها نفر از زنان ليبي، آفريقا و اروپا را به دست او به تصوير كشيده است.

مردي كه هميشه به دفاع خود از زنان و حقوق آنها در جهان عرب و آفريقا افتخار مي‌كرد. در اين كتاب به زندگي زن جوان 22 ساله‌اي اشاره مي‌شود.

او هنگامي كه 15 ساله بود از طرف مدرسه براي تقديم دسته گل و خوش‌آمدگويي به قذافي در بازديد او از اين مدرسه انتخاب مي‌شود.

در روز بعد اين دختر توسط نيروهاي وابسته به قذافي ربوده مي‌شود و پس از مدتي اقامت در باب العزيز محل استقرار قذافي و ضرب و شتم و تجاوز جنسي به يكي از محافظان ديكتاتور تبديل مي‌شود.

زناني كه با نويسنده كتاب ملاقات كرده‌اند همگي از آسيب‌ها و مشكلات روحي رنج مي‌بردند. قذافي هر زني را كه دوست داشت و ميلش مي‌كشيد انتخاب و به محل اقامتش منتقل مي‌كرد.

نيروهاي ارتش و پليس ليبي، زنان را به زور از دانشگاه‌ها يا آرايشگاه‌ها به باب العزيزيه منتقل مي‌كردند تا زيرنظر پرستاران خارجي يعني گالينا، ايلينا يا كلوديا تحت آزمايش خون قرار بگيرند.

منبع: عصر ايران به نقل از روزنامه كويتي القبس
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
گلدیسا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
این کتاب به فارسی هم ترجمه شده؟