۰
روحانی مسلمان آمریکایی:

امریکا، آل سعود و رسانه‌های صهیونیستی سه دشمن اصلی اسلام هستند

در مورد فتنه بحرين مي‌بينيد که سعودي‌ها در حال دامن زدن به آن هستند. علت وقوع فتنه‌هاي جهان اسلام هم آن است که شاهزاده بندر (و جبهه سعودي) به تضعيف مسلمانان و همکاري‌هاي دوجانبه آن‌ها مي‌پردازد.
کد خبر: ۴۱۴۰۷
۱۹:۵۳ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»،يک روحاني مسلمان امریکایی مي‌گويد، واشنگتن، رژیم تل آویو و رژيم آل سعود سه دشمن اصلي جهان اسلام هستند.

«عبدالعليم موسي» امام جماعت مسجد الاسلام واشنگتن گفت: «اسلام در يک روند بيداري قرار گرفته است، تحولی در ميان جمعيت‌هاي مسلمان و غير مسلمان در حال اتفاق افتادن است.»

وي افزود: «چيزي که غرب مي‌خواهد انجام دهد اين است که به عنوان مثال در صورت به وجود آمدن مشکل، بتواند کنترل روند اين تغيير را به دست بگيرد. ابتدا بياييد سه دشمني را که بايد با آن‌ها روبه‌رو شويم بررسي کنيم: دشمن شماره يک از نظر نظامي، ارتش امريکاست؛ آن‌ها هر وقت مي‌خواهند مسلمانان را در سراسر جهان شکست دهند به طور فيزيکي به ارتش امريکا متوسل مي‌شوند؛ به عنوان مثال در عراق يا افغانستان.»

اين روحاني مسلمان دو دشمن ديگر جهان اسلام را «رسانه‌هاي صهيونيستي» و «سعودي‌ها» به عنوان «ستون پنجم» در جهان اسلام معرفي کرد.

وي تصريح کرد: «در مورد فتنه بحرين مي‌بينيد که سعودي‌ها در حال دامن زدن به آن هستند. علت وقوع فتنه‌هاي جهان اسلام هم آن است که شاهزاده بندر (و جبهه سعودي) به تضعيف مسلمانان و همکاري‌هاي دوجانبه آن‌ها مي‌پردازد.»

موسي یادآور شد: «چه در عراق چه در افغانستان و چه هر جاي ديگري با بررسي ريشه‌هاي فتنه در جهان اسلام در مي‌يابيد که پول و سرمايه سعودي‌ها در پس همه اين مسائل قرار دارد. بنابر اين ما با اين سه دشمن مواجهيم و بايد با آن‌ها مبارزه کنيم.»

عربستان سعودي به دليل سابقه حقوق بشري خود به‌ويژه به دليل دستگيري صدها معترض ضد دولتي در جريان تظاهرات مردمي عليه رژيم آل سعود، تحت انتقادهای شديد قرار دارد.

فعالان حقوق بشري مي‌گويند، صدها نفر در عربستان تحت شرايط وخيم و بدون امکان دسترسي به وکيل به عنوان زندان سياسي در حبس به سر می‌برند.

منبع: پرس تی وی
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: