۰

ادامه حملات تروریستی علیه شیعیان عراق

در ادامه حملات تروریستی علیه شیعیان در عراق و با وقوع انفجار بمب در مساجد شیعیان، حداقل 8 تن کشته و 70 تن دیگر زخمی شدند. طبق گزارش فرمانده پلیس کرکوک این انفجارها که شیعیان این منطقه را هدف قرار داده است، در حالی صورت گرفت که نمازگزاران در حال ترک مسجد بوده و بمب در یک خودرو جاسازی شده بود.
کد خبر: ۴۱۱۴۷
۱۹:۴۴ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، با ادامه فعالیت های تروریستی در شهرهای مختلف عراق علیه شیعیان این کشور طی انفجار سه بمب در مساجد شیعیان در کرکوک، حداقل هشت تن از شیعیان این شهر کشته و 70 تن دیگر زخمی شدند.

طبق گزارش فرمانده پلیس کرکوک این انفجارها که شیعیان این منطقه را هدف قرار داده است، در حالی صورت گرفت که نمازگزاران در حال ترک مسجد بوده و بمب در یک خودرو جاسازی شده بود.

لازم به ذكر است، با بالا گرفتن اختلافات سیاسی بین گروه های سیاسي و قومی در عراق شاهد افزایش خشونت ها در این کشور بوده ایم که بخش اصلی این حوادث تروریستی علیه شیعیان این کشور صورت گرفته است.

در این رابطه علت اساسی افزایش فعالیت های تروريستی علیه شیعیان را نیز می توان در ارتباط با مخالفت های خشونت آمیز علیه دولت شیعی حاکم در این کشور به رهبری نوری المالکی تحلیل كرد.

منبع : خبرگزاری دانشجو به نقل از نیویورک تایمز
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: