۱

درب‌های حرم مطهر حضرت علی(علیه السلام) در ایلام رونمایی می‌شود

کد خبر: ۴۱۰۴۵
۱۸:۳۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ،قرار است روز یکشنبه هفته آینده درب‌های حرم حضرت علی(علیه السلام) در استان ایلام رونمایی شود.

 این درب‌ها از مسیر شمالی استان و از شهرستان ایوان وارد استان شده و تا مرز بین‌المللی مهران در 90 کیلومتری جنوب استان ایلام انتقال می‌‌یابد.

افزون بر این در مکان مصلی شهر ایلام نیز پس از رونمایی برنامه‌های مختلف فرهنگی توسط ستاد عتبات عالیات اجرایی و محقق می‌شود.

پس از این برنامه‌های فرهنگی و رونمایی از درب‌های حرم مطهر حضرت علی(علیه السلام)که ساخت آن توسط هنرمندان کشورمان انجام شده، درب‌ها به سمت مرز مهران و سپس کشور عراق منتقل می‌شود.

مرز بین‌المللی مهران در 90 کیلومتری جنوب استان ایلام قرار دارد. این خروجی از سال 82 به روی مردمان دو کشور ایران اسلامی و عراق بازگشایی شده است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
سربازگمنام امام زمان عج
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
السلام علیک یااباصالح المهدی
باعرض سلام خدمت تمامی دوستان امیدوارم زیرسایه مولای غریبمان مهدی فاطمه عج همیشه موفق باشیددوستان خوبم به جای همه شما دراین مراسم شرکت می کنم به امیدآن روز درحرم حضرت علی علیه السلام همه سپاه حق باامام زمان عج باشیم اما بااینکه نزدیک لب مرز آب( یاحسین علیه السلام ) هستم اما تاحالا سعادت نداشتم که بروم حرم عشق وقتی تابلو ی که نوشته شده کربلا 375 کیلومتراحساس می کنم از چشم ارباب عشق افتاده ام ان شا’ الله که از چشم ارباب عشق نیافتیم .
التماس دعا یاعلی
الهم عجل لولیک الفرج