۰

استعفای اجباری فرمانده پلیس رژیم صهیونیستی پس از تجاوز به 7 سرباز زن!

یک روزنامه عبری زبان از برکناری یک فرمانده بلندپایه نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل تجاوز به هفت سرباز زن این رژیم خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۶۰
۰۹:۲۹ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:
به گزارش «شیعه نیوز»، روزنامه عبری زبان "هاآرتص" نوشت که ژنرال "نيسو شوحم"، فرمانده نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در منطقه "بیت المقدس" بنا به درخواست ژنرال "يوحنان دانينو"، فرمانده کل نیروهای پلیس این رژیم، استعفای خود را از این منصب تقدیم مسئولان بلندپایه پلیس کرده است.

به نوشته روزنامه "هاآرتص"، استعفای فرمانده نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در منطقه "بیت المقدس" اجباری بوده چرا که وی به رسوایی جنسی و تجاوز به هفت سرباز زن تحت نظر خود متهم شده است.

این روزنامه عبری زبان نوشت که ژنرال "يوحنان دانينو" طی مدت گذشته به فرمانده نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در منطقه "بیت المقدس" مرخصی اجباری داده و جانشین موقتی برای وی تعیین کرده بود اما پس از آنکه تحقیقات انجام شده نشان داد که ژنرال "نيسو شوحم" به صورت نالایقی رفتار کرده و مقصر است، فرمانده کل نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی وی را مجبور به استعفا کرده و ژنرال "يوسى برينتا"، فرمانده نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در منطقه جنوبی را به عنوان فرمانده جدید نیروهای پلیس این رژیم در منطقه "بیت المقدس" منصوب کرده است.

منبع: شفقنا"به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری فلسطینی "سما"
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: