۰
شیخ علی سلمان:

آل خلیفه نمی تواند به دیکتاتوری ادامه دهد

دبیرکل جمعیت وفاق اسلامی بحرین تاکید کرد که آل خلیفه نمی تواند به دیکتاتوری خود ادامه دهد و جنایتکاران در دادگاه محاکمه خواهند شد.
کد خبر: ۳۸۶۹۱
۱۵:۴۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش«شیعه نیوز» به نقل از ابنا، «شیخ علی السلمان» دبیرکل جمعیت وفاق اسلامی بحرین در سخنانی گفت: مردم اعتمادی به دولت کنونی ندارند و عقب نشینی یا امتیازدهی ایده ای باطل است که در قاموس مردم جایی ندارد.

وی بر تداوم فعالیت و تحرکات مردمی برای دستیابی به خواسته های عادلانه خود تاکید کرد و تعیین دولتی منتخب را حق آنها دانست و گفت که مجالی برای یک دولت انتصابی نیست.

دبیر کل جمعیت وفاق ملی بحرین، افزود: مخالفان سوپا اطمینان رژیم نیستند بلکه یک سوپاپ اطمینان مردم هستند و امکان ندارد که از خواسته های خود صرف نظر کنیم و و برای رسیدن به این خواسته ها ازهرگونه فداکاری و جانفشانی دریغ نمی کنیم.

وی رژیم حاکم مورد حمایت نیروهای اشغالگر سعودی را مسئول همه تجاوزگریها علیه مردم بحرین دانست و تاکید کرد که نمی تواند این شیوه دیکتاتوری و عدم احترام به حقوق ملت ادامه یابد.

شیخ علی سلمان افزود: هرکسی که دستانش به خون این ملت اعم از شهدا و زخمی ها آغشته شده است و مردم را شکنجه کرده است، امروز یا فردا باید محاکمه شود و محور گفت‌وگو باید این باشد که چگونگی نظامی سیاسی را تاسیس کنیم.

و تصریح کرد: از منطق عدل و عدالت هرکسی که جرمی مرتکب شده باشد، باید مجازات شود و هرچارچوبی برای هرگونه گفت‌وگویی باید در بردارند بازخواست جنایتکاران باشد.

شیخ سلمان با تاکید بر اینکه مخالفان به فعالیت های داخلی و خارجی خود ادامه خواهند داد، گفت: اعتراضات خیابانی مشروع و قانونی است و هر شهروند می تواند برای بهبود وضعیت فاسد ابراز عقیده کند و جلوگیری از برگزاری تظاهرات در شهر منامه پایتخت بحرین با قوانین و منشورهای بین المللی در تضاد است.

دبیر کل جمعیت وفاق ملی بحرین تصریح کرد: خشونت رژیم آل خلیفه هرگز نخواهد توانست باعث جلوگیری از دستیابی مردم به حقوق خود شود و این موضوع هر روز ریشه دارتر می شود و زمان عقب نشینی مردم به پایان رسیده است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: