۰

ثبت ‌نام مسابقه تفسیری 'نور‌الهدی' آغاز شد

تهران - ثبت‌ نام پنجمین دوره مسابقه تفسیر قرآن 'نور‌الهدی' از امروز(یكشنبه) همزمان دومین روز از ماه مبارك رمضان از طریق پایگاه اطلاع رسانی تلاوت به نشانی www.telavat.com آغاز شد.
کد خبر: ۳۸۳۷۳
۱۰:۴۵ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن الكریم روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار معارف ایرنا افزود: ثبت نام در مسابقه تفسیری نورالهدی تا 31 شهریور ماه ادامه دارد و افراد برای شركت در این دوره از مسابقات هیچگونه محدودیتی ندارند.

'محمدمهدی بحرالعلوم' ادامه داد: در این مسابقات كه بر مبنای تفسیر 'نمونه' برگزار می‌شود، علاقه ‌مندان می‌توانند در دو رشته تفسیر یك جزء(جزء پانزدهم قرآن) و تفسیر سه جزء (اجزاء پانزدهم، شانزدهم و هفدهم قرآن كریم) با یكدیگر به رقابت بپردازند.

وی افزود: كسانی كه بتوانند در این مسابقه حد نصاب 70 درصد نمره را دریافت كنند، گواهینامه تفسیر و جوایز نفیسی از جمله كمك هزینه سفر به عتبات عالیات، كمك هزینه سفر عمره مفرده، كمك هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز ارزنده نقدی دریافت خواهند كرد.

بحرالعلوم خاطرنشان كرد: در چهارمین دوره مسابقه تفسیری نورالهدی كه سال گذشته برگزار شد، در مجموع 9 هزار و 700 نفر شركت كرده بودند و امسال پیش بینی می شود كه این تعداد افزایش یابد.   ( www.telavat.com )
برچسب ها: نور‌الهدی
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: