۰
المنار:

رژيم آل خليفه راهپيمايي هاي مردم بحرين را به شدت سرکوب مي کند

رژیم آل خلیفه راهپیمایی های مسالمت آمیز مردم بحرین را به شدت سرکوب می کند.
کد خبر: ۳۷۳۹۲
۲۳:۲۶ - ۱۱ تير ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، عبدالناصر فقیه خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد: مقامات رژیم آل خلیفه به کارگیری راه حل امنیتی را تنها راه مقابله خواسته های مشروع مردم بحرین می دانند.

مقامات بحرین در حالی به سرکوب مردم ادامه می دهندکه مخالفان بحرینی می گویند اخیراً ده ها تن از فعالان بحرینی که مسوولیت سازماندهی راهپیمایی های مردمی را به عهده داشته اند به دست نیروهای امنیتی این کشور بازداشت شده اند.

مخالفان بحرینی در پایگاه های اینترنتی خود تصاویری از بازداشت فعالان این کشور به دست نیروهای امنیتی را قرار داده اند.
منابع بحرینی یادآور شدند که نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه حملات گسترده ای به مناطق عالی ،بنی جمره، سنابس، سهله، درّاز، منطقه قدیمی بحرین و جزیره ستره داشتند.

مقامات بحرینی برگزاری هرگونه راهپیمایی در ابراز همبستگی با شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق را ممنوع و هرگونه راهپیمایی مردمی را نیز به شدت سرکوب کرده اند. همچنین بخش های دیگری از دستگاه های امنیتی بحرین جوانان و زنان بحرینی را که در راهپیمایی ها شرکت داشتند حتی در محله های داخلی نیز مورد تعقیب قرار دادند.

به گزارش المنار، جمعیت الوفاق بحرین نیز خبر داد بر اثر استفاده زیاد نیروهای امنیتی بحرین از گلوله های ساچمه ای علیه راهپیمایان، تعدادی از آن ها به شدت زخمی شدند. زخمی شدگان از ترس آن که بوسیله نیروهای امنیتی بازداشت شوند به بیمارستان منتقل نشده اند و برای درمان به خانه های مردم رفتند.

همچنین مردم بحرین با برپایی راهپیمایی های شبانه از تدابیر امنیتی که رژیم آل خلیفه در مناطق متعدد بحرین اعمال می کند ابراز نارضایتی کرده اند و یورش های وزارت کشور به خانه های مردم و تخریب این خانه ها به بهانه اجرای تدابیر امنیتی را محکوم کردند.

منبع : واحد مرکزی خبر
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: