۱

وحشت آل‌سعود از واکنش شيعيان منطقه به حمله به سوريه

یک منبع آگاه سعودی فاش کرد شاه سعودی علاوه بر آماده‌باش نظامي، به‌طور رسمی اعلام حالت فوق‌العاده و آماده‌باش کامل در این کشور در زمينه غيرنظامي را نيز اعلام خواهد کرد.
کد خبر: ۳۷۳۳۱
۲۱:۴۳ - ۱۰ تير ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مشرق، پایگاه خبری "عمون" تأکید کرد که از یک منبع آگاه سعودی مطلع شده است که به‌زودی "عبد الله بن عبد العزیز" پادشاه عربستان سعودی علاوه بر آماده‌باش نظامي، به‌طور رسمی اعلام حالت فوق‌العاده و آماده‌باش کامل در این کشور را اعلام خواهد کرد.

این منبع در ادامه افزود: پادشاه عربستان در فرمان خود تمام نظامیان سعودی و پزشکان این کشور را به حضور در محل خدمت خود فراخواهد خواند.

این منابع همچنین در ادامه اظهارات خود گفتند که پادشاه عربستان سعودی صبح روز پنجشنبه گذشته به دنبال‌دادن دستور آماده‌باش به نیروهای نظامی و ارتش سعودی با "رجب طیب اردوغان" نخست‌وزیر ترکیه تلفنی گفت‌‌وگو کرده است.

این منبع دیپلماتیک نزدیک به خاندان سعودی می‌گوید که این اقدامات و تدابیر به خاطر بیم و هراس ریاض از واکنش ایران و شيعيان عراق و عربستان، در صورت تصمیم ترکیه به حمله نظامی علیه سوریه است.

خبرگزاری رویترز نيز گزارش داده که نیروهای نظامی ترکیه صبح روز پنجشنبه به همراه تجهیزات نظامی خود در مرزهای سوریه با این کشور مستقر شده‌اند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
واين مقدمه شروع پيش بينى بزرك در خاور ميانه هست كه حكومتهاى پادشاهى و موروثى از بين ميرود و ظهور اتفاقاتى كه باعث ترس و حيرت مردم ميشود ؟!