۰

اعتراض اخوان المسلمین نسبت به دخالت نظامیان در امور سیاسی

عضو ارشد اخوان المسلمین مصر با انتقاد از دخالت نظامیان در امور سیاسی این کشور تأکید کرد که فعالیتهای مسالمت آمیز تا تحقق مطالبات مردم و اهداف انقلاب ادامه می یابد.
کد خبر: ۳۴۱۶۰
۱۲:۰۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، محمد فضل، عضو ارشد اخوان المسلمین در مصاحبه با شبکه خبری«العالم» اظهار داشت: اقشار مختلف مردم مصر امروز برای اعلام مخالفت با شورای نظامی، نفوذ عوامل رژیم سابق به دستگاه های دولتی و تأکید بر لزوم تحقق اهداف انقلاب به میدان التحریر آمدند.

محمد فضل با بیان اینکه مطالبات مردم مصر هنوز محقق نشده است، تأکید کرد: مردم در تظاهرات امروز تأکید کردند که وظیفه شورای نظامی حفاظت از امنیت مصر است و نه دخالت در امور سیاسی.

عضو شورای اخوان المسلمین تأکید کرد: حضور امروز اخوان المسلمین در میدان التحریر برای اعتراض به رد صلاحیت خیرت الشاطر یا دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیست، بلکه هدف از این حضور تأکید بر لزوم آغاز اصلاحات و عملی کردن اهداف انقلاب است.

محمد فضل خاطرنشان کرد: اخوان المسلمین در میدان التحریر تحصن نخواهد کرد، بلکه به روش های مختلف فعالیت های مسالمت آمیز خود را هر جمعه و در هر مکانی ادامه خواهد داد، تا شورای نظامی مطالبات مردم را عملی کند.

عضو ارشد اخوان المسلمین با اشاره به تعهد شورای نظامی مبنی بر برگزاری انتخابات و واگذاری قدرت به دولت منتخب تا آخر ژوئن گفت: این موضوع فقط خواست گروه اخوان المسلمین نیست، بلکه بخشی از مطالبات همه مردم مصر است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: