۱

آماده باش نیروهای امنیتی در عراق

کارشناس مسائل امنیتی عراق با اشاره به آماده باش کامل نیروهای اطلاعاتی امنیتی عراق، گفت: انفجارهاي اخیر تأثيري بر نشست سران اتحادیه عرب در بغداد نخواهد داشت.
کد خبر: ۳۳۰۳۸
۱۷:۴۷ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، "سعيد الجياشي" روز چهارشنبه در گفت وگو با شبكه العالم با اشاره به اينكه هدف از انفجارهاي روز سه شنبه كم اهميت نشان دادن دستاوردها و تخريب وجهه عراق در افكار عمومي بود، گفت: بيگانگان تلاش مي كنند تا روند سياسي كشور را به شكست كشانده و موفقيت هاي به دست آمده توسط دولت عراق را بي ارزش و كم اهميت جلوه دهند.

وی تأكيد كرد: نشست بغداد انعكاس فراواني بر فعاليت ها و مدیریت مشکلات اعراب خواهد داشت؛ به همين دليل آنها ديگر نمي توانند بر عراق تأثير گذاشته و از برگزاري نشست سران جلوگيري كنند.

الجياشي نشست سران را دستاوردی براي دولت و همه مردم عراق خواند و تأکید کرد: پس از خروج اشغالگران از عراق، عمليات تروريستي فراواني در اين كشور كه در حال شكوفايي و بازيابي جايگاه خود در ميان كشورهاي عربي است، انجام شده است.

الجياشي با اشاره به موفقيت دستگاههاي امنيتي عراق در خنثي كردن بسياري از عمليات تروريستي با وجود انفجارهاي مختلف در اين كشور تأكيد كرد: نهادهاي اطلاعاتي عراق با تمام توان خود براي تأمين امنيت كشور تلاش مي كنند.

الجياشي افزود: اطلاعات به دست آمده نشان دهنده نقش سازمان القاعده و گروههاي ديگري است كه خواستار استقرار امنيت در عراق نيستند، و با انجام عمليات تروريستي تلاش مي كنند اين كشور ناامن كنند، به همين دليل نهادهاي امنيتي و اطلاعاتي عراق در حالت امنيت كامل به سر مي برند.

اين كارشناس امنيتي افزود: انفجارهاي روز سه شنبه پيامي با هدف به چالش طلبيدن دولت بغداد از سوي تروريست ها است تا به دولت عراق اعلام كنند كه آنها همچنان در كشور حضور دارند، و هر زمان كه بخواهند مي توانند به كشور ضربه بزنند.
برچسب ها: عراق
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
ما هم فردا عازم کربلا هستیم برای ما دعا کنید که در صحت و سلامت نایب الزیاره شما عزیزان باشیم.