۰

پیاده‌روهای شهر تهران امنیت ندارند

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: بسیاری از پیاده‌روهای شهر تهران امنیت ندارند و موتورسواران به این مکانها تجاوز می‌کنند.
کد خبر: ۳۲۵۰۵
۱۳:۵۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، محمد جواد شوشتری در نشست خبری نخستین دوسالانه دیوارنگاری و گرافیک محیطی اظهار داشت: چند شهر از ایده تبلیغات انتخاباتی در شهر تهران استفاده کردند؛ از کاندیداهایی که در تبلیغات اصول را رعایت کردند تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه داریم به سمت ترویج قانون‌مداری در شهر حرکت می‌کنیم گفت‌:‌ دور بعد انتخابات را در پیش داریم و مطمئناً هزینه‌هایی بر اثر تبلیغات به شهر تحمیل می‌شود.

وی ادامه داد: امید است دوستان در یک فضای خاص، تبلیغات را انجام دهند. ولی متاسفانه در بعضی از مواقع دیوارهای عمومی و خصوصی در چسب‌ها، رنگ‌ها و کاغذها فرو می‌رود.

شوشتری یادآور شد: بعد از ۳۰ انتخابات در کشور باید اقدامات تبلیغات کاندیداها حرفه‌ای تر باشد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران بیان داشت: خیلی از تبلیغات در سطح شهر که به صورت غیرقانونی نصب شده بود پاک نشد ولی باید به این نکته توجه کرد که نباید حقوق مردم را ضایع کرد.

وی افزود: امیدواریم در دور بعدی انتخابات مواردی لحاظ شود و زحمتی که دوستان کشیده‌اند مورد توجه مردم قرار گیرد.

شوشتری درباره همایش پیاده زندگی در شهر بیان داشت: توجه به عابر پیاده و کرامت انسانی در شهر یکی از موضوعاتی است که کیفیت زندگی را قطعاً افزایش می‌دهد.

وی بیان داشت: متاسفانه بسیاری از پیاده‌روها امنیت ندارد و موتورسواران به پیاده‌روها تجاوز و حقوق عابر پیاده را ضایع می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ‌برای کاهش آمار تصادفات از پل های عابر پیاده استفاده می‌شود. باید بتوانیم حاکمیت پیاده را در شهر به بروز برسانیم.

شوشتری یادآور شد: ما اگر بخواهیم زندگی استاندارد و به خود و فرزندانمان توجه شود قاعدتاً باید به موضوع پیاده‌روی پرداخته شود.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه در شهر تونل‌های متعددی ساخته می‌شود گفت:‌ به جای اینکه برای سواره حرکتی را انجام دهیم باید فضایی برای تردد پیاده‌ها ایجاد شود.

وی درباره دوسالانه‌ نقاشی‌های دیواری افزود: بعد از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دیوارنگاری بر روی دیوارها به شکل تخصصی‌تر و با نگاه پرتره جنگ تحمیلی آغاز شد.

شوشتری با اشاره به اینکه کارهای چاپ بر روی کامپوزیت جمع‌آوری شده است گفت:‌ نگاه را به سمتی می‌بریم که از تکنیک‌های جدید و کاشی‌شکسته استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: نزدیک به ۵۶۰ اثر به همایش‌های دوسالانه دیوارنگاری ارسال شده است.

وی خبر داد: بدنه‌های ادامه اتوبان یادگار امام (ره)‌ با موضوعات مربوط به یادگاری‌های او نقاشی می‌شود.

منبع : فارس
برچسب ها: تهران
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: