۰

بالا گرفتن بحران سوخت در انگلیس ؛ 9 میلیون نفر در فقر شدید سوخت

درپی اقدام ایران به قطع صادرات نفتی به فرانسه و انگلیس و افزایش بحران سوخت و انرژی ، منابع خبری در انگلیس اعلام کردند تا سال 2016 میلادی بیش از نه میلیون نفر در این کشور با کمبود و فقر شدید سوخت روبرو خواهند شد .
کد خبر: ۳۲۰۹۰
۱۳:۱۸ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، فعالان  عرصه  مصرف انرژی در انگلیس اعلام کردند اگر دولت این کشور سالانه بطور مستقیم چهار میلیارد پوند از مالیات های  خروج گاز کربن را به خانواده های نیازمند به انرژی و سوخت  اختصاص ندهد ، بیش از نه میلیون نفر ظرف چهار سال آینده در فقر کامل سوختی قرار خواهند گرفت.

در هر سال بحران سوخت و انرژی در انگلیس باعث می شود تا تعداد زیادی از مردم انگلیس در اثر سرما در خانه و یا در خیابان ها جان خود را از دست بدهند.

فعالان انرژی به دولت دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس هشدار داده اند اگر فکری به حال خانواده های نیازمند سوخت نکند وضعیت طی چهار سال آینده بسیار نگران کننده و فاجعه آمیز خواهد بود.

تحقیقات جدید نشان می دهد هم اکنون بیش از شش میلیون و چهارصد هزار نفر در انگلیس در فقر سوخت قرار دارند که در مقایسه با سال گذشته میلادی یک میلیون نفر افزایش داشته است. پیش بینی می شود این رقم تا سال 2016 میلادی به بیش از  نه میلیون و یکصد هزار نفر برسد.
 
منبع : واحد مرکزی خبر به نقل از روزنامه ایندیپندنت
برچسب ها: انگلیس
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: