۰

12 كشته و زخمي در خشونت هاي عراق

خشونت هاي پراکنده در عراق دو کشته و 10 زخمي برجا گذاشت.
کد خبر: ۳۲۰۲۴
۰۹:۳۹ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، یک منبع در پلیس عراق به خبرگزاری شین هوا گفت: یک کشاورز بر اثر انفجار بمب در منطقه جبله در 65 کیلومتری جنوب بغداد کشته و خودرو وی نیز به طور کلی منهدم شد.
این منبع افزود بر اثر انفجار بمب در خودرو یکی از قضات دادگاه کیفری استان بابل در 100 کیلومتری جنوب بغداد وی و راننده اش زخمی شدند.

به گفته این منبع، یک افسر نیروی ارتش عراق نیز بر اثر انفجار بمب در یکی از مناطق شهرک جرف الصخر در 60 کیلومتری جنوب بغداد زخمی شد.

یک منبع در پلیس شهر موصل نیز گفت: افراد مسلح ناشناس یک مرکز ایست و بازرسی پلیس عراق در شهر موصل در 400کیلومتری شمال بغداد را هدف قرار دادند و بعد از کشتن یک نیروی پلیس و زخمی کردن یک نفر دیگر فرار کردند.

از سوی دیگر یک منبع در پلیس استان دیاله گفت: پلیس در یک عملیات غافلگیرانه در روستای التحویلیه از توابع شهرک الخالص در 20 کیلومتری شمال بعقوبه مرکز استان دیاله یک شبکه مسلح متشکل از چهار نفر از عناصر وابسته به القاعده را بازداشت کرد.

این منبع افزود این عناصر در 14 عملیات مسلحانه دست داشتند.

به گفته این منبع، افراد مسلح ناشناس یک بمب دست ساز به سوی خانه یکی از شهروندان عراق نزدیک شهرک بلدروز در 30 کیلومتری شرق بعقوبه پرتاب و وی را زخمی کردند.

نیروهای امنیتی عراق روز شنبه دو بمب را در منطقه الکاظون در غرب بعقوبه و شهرک العظیم در شصت کیلومتری شمال بعقوبه کشف و خنثی کردند.

یک منبع در پلیس استان الانبار گفت: بر اثر انفجار بمب در جاده ای در روستای العناز در جنوب فلوجه سه غیر نظامی زخمی شدند.

بر اثر انفجار بمب در یکی از جاده های فرعی در منطقه الجزیره در شرق الرمادی دو غیر نظامی زخمی شدند
برچسب ها: عراق
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: