۰
مدیر اجرایی حج و عتبات عالیات دانشگاه‌های زنجان:

اعزام خانواده اساتید به حج عمره

مدیر اجرایی حج و عتبات عالیات دانشگاه‌های زنجان گفت: همزمان با 18 اسفند ماه اساتید در قالب خانواده‌های دو و سه نفره به حج عمره اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۳۱۷۵۴
۱۴:۰۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، حسین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ اعزام دانشجویان دانشگاه‌های استان طبق تقویم اجرایی این برنامه در حال پیگیری است، اظهار کرد: در حال حاضر این اساتید به حج مشرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه هنوز زمان دقیق اعزام دانشجویان به حج عمره مشخص نشده است، خاطرنشان کرد: به دلیل افزایش هزینه حج عمره برخی از افراد انصراف دادند.

مدیر اجرایی حج و عتبات عالیات دانشگاه‌های زنجان از افزایش هزینه حج عمره اساتید از 850 هزار تومان به یک میلیون 265 تومان خبر داد و گفت: اعزام  افراد زیر دو سال و زیر 12 سال هنوز قطعی نشده است.

وی یادآور شد: کاروان‌های دانشجویی و اساتید نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سال آینده اعزام می‌شوند.

موسوی با اشاره به اینکه هنوز هزینه حج عمره دانشجویی اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: احتمال افزایش این هزینه وجود دارد.

وی از ارائه سهمیه خاص به نخبگان و فعالان فرهنگی و سیاسی تا پایان امسال خبر داد و گفت: نخبگان و فعالان فرهنگی و سیاسی دانشگاه‌ها نیز از سوی مرکز به حج اعزام می‌شوند.

وی برگزاری همایش میدانی را از برنامه‌های دانشجویان قبل از اعزام به سفر معنوی حج عنوان کرد و گفت: این همایش با حضور همه دانشجویان اعزامی برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی حج و عتبات عالیات دانشگاه‌های زنجان با بیان اینکه همایش‌های حج در داخل استان برگزار می‌شود، گفت: با همکاری مسئولان دانشگاه‌های استان، برنامه‌ریزی مناسب‌تری برای دانشجویان انجام می‌شود.

وی برگزاری جلسات آموزشی را از دیگر برنامه‌های حج دانشجویی عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای حضور دانشجویان در حج عمره فراهم شده است.

موسوی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته برای دانشجویان پس از اعزام گفت: برگزاری جلسات کاروانی،‌ جلسات استانی، ارسال کتاب و مجله از طریق سایت از جمله این اقدامات است.
برچسب ها: عمره
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: