۰

واکنش آيت الله مکارم به اظهارات مضحک پادشاه بحرين

آيت الله مکارم شيرازي با اشاره به اظهارات خنده دار پادشاه بحرين، گفتند: پادشاه بحرين در يک گفتار مضحک گفته بود که بشار اسد بايد به حرف‌هاي مردم خود گوش دهد؛ اين حرف واقعا خنده دار است.
کد خبر: ۳۱۵۷۲
۱۵:۳۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، آيت الله مکارم شيرازي، امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به چهره واقعي تمدن غرب اظهار داشتند: عدالت و دموکراسي، حقوق بشر و حمايت از حيوانات و ... از جمله برنامه‌هايي است که غربيها با اين روش در صدد دلباختگي مردم به تمدن غرب هستند

معظم له با بيان اينکه برخي‌ها اصرار دارند که بايد همان برنامه‌هاي غرب را اجرا کنيم، ياد آور شدند : برخي‌ها به لحاظ اينکه چهره واقعي غرب به ويژه آمريکا را نشناخته اند، بيان مي کنند که بايد دنباله رو برنامه‌هاي غرب باشيم .

اين مرجع تقليد با تاکيد بر اين که امروز چهره واقعي تمدن غربي آشکار تر شده است، تاکيد کردند: در جريان انقلاب‌هاي منطقه چهره واقعي مدعيان دروغين حقوق بشر روشن تر شد و همگان شاهدند که دست پرورده‌هاي آنها چه دورغ‌هاي بزرگي مي‌گويند .

آيت الله مکارم شيرازي با اشاره به اظهارات خنده دار پادشاه بحرين، گفتند: پادشاه بحرين در يک گفتار مضحک گفته بود که بشار اسد بايد به حرف‌هاي مردم گوش دهد؛ اين حرف واقعا خنده دار است؛ از اين خنده دار تر اين که سعودي‌ها مي‌خواهند با لشکر کشي به سوريه مردم سوريه را نجات دهند؛ درحالي که خودشان حکومت قبيله اي 500 ساله اي دارند .

*رژيم صهيونيستي زاده تمدن غرب است

ايشان تاکيد کردند: حفظ رژيم غاصب صهيونيستي ايجاب مي‌کند که سوريه کوبيده شود؛ چرا که رژيم صهيونيستي يکي از رژيم‌هاي است که از بطن تمدن غربي‌ها زاده شده است.

اين مرجع تقليد تصريح کردند: حوادثي که توسط غربي ها واقع شده، انسان‌هاي آگاه  را متوجه مي کند که آنها راه هاي مادگري را طي مي‌کنند و براي رسيدن به مقاصد خود، دامهايي را گسترانده اند.

آيت الله مکارم شيرازي تاکيد کردند: بايد ماهيت تمدن اسلامي در جهان زنده شود، تا همگان بدانند که تمدن واقعي از آن مسلمانان و اسلام است.

ايشان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به آثار چهار گانه حقيقت ايمان، تصريح کردند: آرامش روح و روان، عدم انتقام جويي، حرص نداشتن واتهام نزدن به ديگران از مراحل چهارگانه ايمان است.

اين مرجع تقليد در پايان قضا و قدر قطعيه الهي را تخلف ناپذير دانسته و گفتند : خدمت به پدر و مادر و صله ارحام عمر را زياد مي‌کند و عاق والدين که منشا آن ظلم به پدر و مادر است، باعث بدبختي انسان مي شود.

منبع : مرکز خبر حوزه
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: