۰

افشای ارتباط غربی ها با خانواده قذافی

منابع غربی از اقامت طولانی مدت و بدون مجوز فرزند معمر قذافی در آلمان و چشم پوشی مقامات این کشور از این مسئله به خاطر منافع تجاری با لیبی پرده برداشتند.
کد خبر: ۳۰۳۶۰
۱۶:۰۲ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، منابع غربی اعلام کردند: "سیف العرب" فرزند "معمر قذافی" دیکتاتور مقتول لیبی سالها بدون داشتن مجوز اقامت در آلمان زندگی کرده است.

این منابع بیان کردند: وزارت امور خارجه آلمان به فرزند معمر قذافی برای ورود به آلمان کمک کرده است و سیف العرب به مدت پنج سال و نیم در آلمان از امتیازات  ویژه ای برخوردار بوده است.

منابع مذکور اعلام کردند: سیف العرب در سال 2006 هنگامی که 24 سال داشت با مجوز مسئولان گردشگری ایتالیا وارد مونیخ آلمان شد. وی برای اقامت طولانی مدت خود نیاز به مجوز اقامت آلمان اشت که این کار را  نجام نداد.

این منابع با اشاره به اینکه سیف العرب تا اوایل سال 2011 در آلمان به سر برد، بیان کردند: یکی از مقامات آلمانی در توجیه نادیده گرفتن شدن مقررات، منافع بزرگ تجاری را مطرح کرده بود.

خاطرنشان می شود سیف العرب و سه نوه قذافی به نامهای سیف (دو ساله)، "قرطاج" (دوساله) و "مستوره" (چهارماهه) در روز 30 آوریل گذشته (یک ماه پیش) در جریان حملات هوایی ناتو کشته شدند.

منبع : مهر به نقل از پایگاه الیوم السابع
برچسب ها: قذافی
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: