۰

هشدار نماينده آيت الله سيستاني نسبت به اختلافات سياسي بين مسئولين

امام جمعه و نماينده آيت الله سيستاني در کربلا با اشاره به ضرر و زيان اختلافات سياسي در کشور گفت: اختلافات سياسي در آينده نتايج و آثار سوئي را در زمينه هاي مختلف در پي خواهد داشت.
کد خبر: ۳۰۳۲۵
۱۷:۳۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام شيخ عبدالمهدي کربلايي که در صحن مقدس امام حسين(علیه السلام) سخن مي گفت اظهار داشت: گروه هاي سياسي بايد روحيه شهروندي را تجسم ببخشند و صرف تشکيل جلسات صوري مانند تجمع هاي سياسي براي حل بحران ها کافي نيست و بايد براي حل اين بحران ها نيت ها صادقانه باشد.

نماينده آيت الله سيستاني در کربلا افزود: همچنين بايد اوضاع منطقه و جهت گيري هاي کشورها در قبال کشور ما مورد بررسي قرار گيرد و متوجه کارهايي که به سود کشورهاي ديگر است و پيامدهاي لحظه اي و آينده آن باشيم و اگر نگاه ها براي حل بحران هاي داخلي متوجه خارج باشد به هيچ وجه نمي­توان راه حلي براي اين بحران ها پيدا کرد زيرا طرف هاي خارجي فقط به خاطر تامين منافع خود به عراق مي­نگرند.

وي اشاره کرد که هيچ راه حلي نيست مگر از راه گفتگو و نيت صادقانه و برقراري پل هاي اعتماد و عزم جدي و اينکه همگان براي حل اين بحران ها احساس مسؤوليت کنند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: