۰
تهدیدهای دولت آذربایجان نتیجه عکس داد؛

اربعین در آذربایجان/ شعار زنان: "کشته می‏شویم ولی هرگز حجاب را از دست نمی‏دهیم"

عزاداران حضرت امام حسین(علیه السلام) در باکو، در مراسم اربعین امثال در حمایت از حجاب اسلامی شعار دادند و خطاب به دولت آذربایجام اعلام کردند که کشته می‏شویم ولی حجاب را از دست نمی‏دهیم.
کد خبر: ۳۰۳۲۱
۱۶:۵۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، امروز 14 ژانویه عزاداری اربعین حسینی(علیه السلام) در تمام نقاط جمهوری آذربایجان با حضور مومنان و مسلمانان این کشور به صورت خود جوش برگزار شد.

هزاران نفر از شهروندان شهر باکو درجوار بارگاه بی‏بی‏رحیمه خواهر امام رضا(علیه السلام) عزاداری کرده و برای امام حسین(علیه السلام) و یاران باوفای آن حضرت در اربعین اشک ریختند.

در این مراسم که میلیون‏ها نفر از شیعیان باکو حضور داشتند، علاوه بر عزاداری و مراسم سینه زنی و زنجیر زنی، روحانیون نیز در اهمیت برپایی عزاداری و رعایت حجاب اسلامی در جامعه سخنانی ایراد کردند.  

علاوه بر این عزاداری شعارهای مختلف از جمله "حسین حسین شعارما شهادت افتخارما"، "کشته می‏شویم ولی هرگز حجاب را از دست نمی‏دهیم"، در مراسم اربعین در باکو طنین انداز شد.

در این مراسم همچنین عزاداران و سخنرانان بار دیگر ممنوعیت حجاب اسلامی در مدارس این کشور و جنایات آمریکا و اسرائیل به ویژه در کشورها اسلامی را محکوم کردند.

این مراسم در حالی برگزار شد که دولت آذربایجان بابت هرگونه عزاداری در روز اربعین هشدار داده بود و عزادران را به بازداشت و زندان تهدید کرده بود.
برچسب ها: اربعین
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: