۰

همه پرسی درباره کمپ دیوید در مصر

معاون رهبر گروه اخوان المسلمین مصر با اشاره به برگزاری همه پرسی در آینده درباره معاهده کمپ دیوید، تأکید کرد که این گروه تحت هیچ شرایطی رژیم اسرائیل را به رسمیت نخواهد شناخت.
کد خبر: ۲۹۸۲۵
۲۰:۲۶ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از شکبه العالم، برخلاف ادعاهای اخیر رسانه های رژیم صهیونیستی مبنی بر اطمینان دادن جریانهای اسلامی مصر به این رژیم درخصوص روابط با اسرائیل، "رشاد بیومی" معاون رهبر اخوان المسلمین، تأکید کرد: آیا شرط حکومت اعتراف به رژیم اسرائیل است؟ .. این مسأله هیچگاه پذیرفتنی نیست، و ما به هیچ وجه اسرائیل را که رژیمی دشمن، اشغالگر و جنایتکار است، به رسمیت نمی شناسیم.

این مواضع درشرایطی اعلام می شود که گروه اخوان المسلمین در آستانه سومین مرحله انتخابات پارلمانی، درحال دستیابی به اکثریت در این پارلمان است.

بیومی خاطرنشان کرد: "اعضای اخوان المسلمین هیچگاه در آینده حتی با یک صهیونیست نشست نخواهند داشت، و من هیچگاه به خودم اجازه نمی دهم که با یک جنایتکار نشست داشته باشم، و در هر شرایطی با اسرائیل تعامل نخواهیم داشت".

بیومی در ارتباط با معاده کمپ دیوید گفت: در ارتباط با این معاهده اقدامات قانونی و مناسب را اتخاذ خواهیم کرد، این معاهده هیچ الزامی برای من ندارد، و مردم در آینده نظر خود را درباره آن اعلام می کنند.

وی افزود: حق هرکدام از طرفین است که در این معاهده تجدید نظر کنند، و ملت مصر در گذشته نظرخود را درباره این معاهده اعلام نکرده بود.

بیومی تأکید کرد: این معاهده را ما امضا نکردیم، و بصورت مخفیانه بسته شد؛ به همین دلیل درست آن است که آن را به مردم و یا پارلمان منتخب آنها ارایه کنیم تا نظرشان را درباره آن بگویند.

برچسب ها: مصر
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: